BRD a implementat un proces de deschidere la distanță a unui cont pentru clienții săi persoane fizice

BRD a implementat un proces de deschidere la distanță a unui cont pentru clienții săi persoane fizice

Aliniindu-se prevederilor OUG 30/2020, astfel cum a fost modificată prin OUG 32/2020 privind indemnizațiile de șomaj tehnic pentru Persoanele Fizice Autorizate, BRD a implementat un proces de deschidere la distanță a unui cont pentru clienții săi persoane fizice care au și activitate de persoană fizică autorizată și sunt vizați de respectivele măsuri, pentru ca aceștia să nu se mai deplaseze la bancă.

BRD Groupe Société Générale pune mereu pe primul plan interesul clienților săi. După instituirea stării de urgență în România, în contextul pandemiei COVID-19, am acționat rapid, propunând soluții dedicate pentru creditele clienților noștri.

După intrarea în vigoare a OUG 30/2020, astfel cum a fost modificată prin OUG 32/2020, am anticipat nevoile unor clienți care se încadrează în criteriile prevăzute de această ordonanță și, cunoscând termenul scurt de aplicare, până pe 10 aprilie, am introdus deja un proces simplificat de solicitare la distanță a deschiderii unui cont de persoană fizică autorizată pentru clienții noștri persoane fizice, așa încât aceștia să nu fie nevoiți să se deplaseze la bancă”, a spus Radu Topliceanu, Directorul General Adjunct al BRD Groupe Société Générale, responsabil pentru activitatea de retail.

Potrivit Ordonanței, clienții Persoane Fizice Autorizate vor putea beneficia de indemnizație de șomaj tehnic, în conditiile prevăzute în normele de aplicare ale Ordonanței, iar una dintre condiții este depunerea actelor, inclusiv a extrasului de cont pe PFA, până pe data de 10 aprilie.

În acest context, BRD pune la dispoziție clienților săi persoane fizice o modalitate simplificată de deschidere a unui cont de PFA, fără deplasare la bancă, prin completarea unui formular online, pe site-ul băncii.

Astfel, clienții persoane fizice ai BRD, care doresc să deschidă și un cont de PFA, o pot face completând formularul de pe https://www.brd.ro/conturi-pfa, urmând să fie contactați în cel mai scurt timp posibil.

Ulterior, clienții care doresc să facă operațiuni bancare fără deplasare într-o agenție, pot subscrie, tot la distanță, pentru serviciile digitale MyBRD Mobile și MyBRD Net. Activarea acestor servicii se face prin Contact Center BRD.

Persoanele Fizice Autorizate care nu sunt deja clienți BRD și doresc deschiderea unor astfel de conturi trebuie să urmeze procesul obișnuit de deschidere a relației, în agențiile BRD.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 1