Pentru a veni în sprijinul clienților cu servicii suplimentare de bancă la distanță, BRD Groupe Societe Generale lansează BRD@ffice Mobile, versiunea mobilă a aplicației de online banking pentru companii și PFA, precum și un token digital mobil, denumit M-Token. Noile aplicații au fost implementate de echipa BRD Digital Hub.
BRD@ffice Mobile oferă acces de pe terminalele mobile la conturile companiei și la mesajele primite. De asemenea, prin intermediul noii aplicații mobile, utilizatorii pot semna plăți deja inițiate prin aplicația de internet-banking BRD@ffice sau prin aplicația de home-banking MultiX.
Toți utilizatorii serviciului de internet banking BRD@ffice vor putea utiliza aplicația mobilă folosind aceleași credențiale, indiferent de modalitatea de autentificare, prin token fizic sau digital.
Pentru cea mai bună experiență în utilizarea aplicației mobile, banca recomandă alegerea tokenului digital, M-Token. Acesta funcționează integrat cu BRD@ffice Mobile, autentificarea utilizatorilor având loc mai rapid, în mai puțini pași.
Token-ul digital se activeaza facil prin site-ul BRD@ffice și, ulterior, se inițializează automat la deschiderea aplicației BRD@ffice Mobile, iar utilizatorii se vor putea autentifica direct, folosind amprenta digitală, recunoașterea facială sau PIN-ul M-Token.
Cele două aplicații – BRD@ffice Mobile și M-Token – pot fi descărcate și instalate din magazinele de aplicații dedicate Android și iOS. Pentru a utiliza M-Token, utilizatorii existenți ai BRD@ffice trebuie mai întâi să subscrie la această metodă de autentificare.
BRD – Groupe Société Générale operează o reţea de 648 de unităţi. BRD ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a instrumentelor de plată fără numerar, cu aproximativ 2,5 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 29 000 POS-uri şi aproape 1 500 ATM-uri. Activele totale ale băncii erau, la finalul anului 2019, de 55,9 miliarde lei.
COMMENTS