Noua funcționalitate permite transferul în timp real în contul BRD al banilor din conturile deschise la alte bănci. Transferul se realizează în același mod ca o plată e-commerce, prin intermediul unui card bancar de debit, în lei, emis de o bancă din România. Valoarea maximă care poate fi transferată lunar în contul BRD, din conturile deschise la alte bănci, este de 30.000 de lei, în maximum 5 tranzacții. De asemenea, clientul poate alege ca transferul să aibă loc cu o anumită recurență.
Transferul este instant și gratuit. BRD nu percepe niciun comision pentru acest tip de operațiune.
Instant Top-up este a doua funcționalitate lansată de Digital Hub-ul BRD, după agregatorul de conturi ContAll. Funcționalitate unică în România până în acest moment, ContAll îi permite oricărui utilizator al aplicației MyBRD Mobile să aibă acces, într-un singur loc, la informații în legătură cu conturile și produsele deținute atât la BRD, cât și la alte bănci: conturi curente, credite și carduri de credit, depozite la termen și conturi de economii, soldul, precum și istoricul tranzacțiilor realizate. În acest moment, ContAll agregă informații din conturile deținute la opt instituții bancare din România – BRD, BCR, ING, Raiffeisen, Banca Transilvania, Alpha Bank, UniCredit Bank, CEC Bank și una din străinătate – Société Générale.
”Crearea Digital Hub-ului și modul de lucru Agile ne permit să aducem mai repede în piață functionalități noi. Pornind de la vizualizarea tuturor conturilor, indiferent de bancă, clienții au acum posibilitatea de a-și aduce banii instant dintr-o altă bancă în contul lor de la BRD. Scopul nostru este să le oferim clienților libertatea de a alege aplicația preferată de unde să tranzacționeze, indiferent de bancă, ceea ce îi pregătește și educă pentru experiența PSD2”, a spus Bogdan Brăslașu, Director Digital și Omnichannel, BRD.
BRD are un stoc de 1,6 milioane de contracte de banking digital și a ”semnat” mai multe premiere pentru sistemul bancar. Banca se numără printre inițiatorii tehnologiei contactless în România, a derulat primul pilot al tehnologiei NFC din sistemul bancar românesc, a oferit funcționalități inovatoare pentru serviciul mobile banking (split the bill, transferul de bani către un număr de telefon, transferul de bani între două telefoane mobile prin simpla atingere, agregatorul de conturi). În 2018, clienții băncii au realizat peste 7 milioane de tranzacții mobile și online.
COMMENTS