Capgemini în România a anunțat astăzi o colaborare de succes cu Regina Maria, un furnizor de servicii medicale de top, pentru transformarea digitală a proceselor de managementul contractelor și de gestionare a bugetului. Soluția implementată de Capgemini oferă o platformă configurabilă pe care pot fi construite cu ușurință fluxurile de lucru de afaceri, care agregează date structurate și date nestructurate, precum și date din alte sisteme client.
Regina Maria a căutat o soluție la cheie pentru a aborda două domenii deosebit de importante pentru afacerea sa: managementul contractelor și aprobările de cheltuieli. Capgemini în România a început colaborarea cu Regina Maria la sfârșitul anului 2020 pentru a-și standardiza fluxurile de lucru, aplicațiile de management al conținutului și pentru a eficientiza aprobarea cheltuielilor în cadrul organizației. Capgemini a propus Reginei Maria o soluție la cheie, concepută pentru a răspunde nevoilor sale specifice, integrând toate cerințele existente de afaceri într-o singură platformă și migrând sistemele IT folosite în managementul contractelor și în gestionarea cheltuielilor, ale Regina Maria, către o singură bază de date, o singură aplicație actualizată, un singur sistem de securitate și o singură arhitectură de întreținere.
Drept urmare, Regina Maria este acum capabilă să gestioneze un volum mai mare de cazuri fără a fi nevoie de muncă suplimentară sau resurse suplimentare. Regina Maria beneficiază acum de fluxuri de lucru standardizate în întreaga organizație și și-a simplificat operațiunile într-o singură aplicație și „sursă de adevăr”. Afacerea are acum capacitatea de a găzdui mai multe fluxuri de lucru și documente cu implementarea unei extensii a soluției inițiale, pentru gestionarea facturilor de la furnizori la nivel organizațional.
Doru Popa, IT Manager, Regina Maria,a spus: ” Regina Maria se confrunta cu o complexitate din ce în ce mai mare cu aplicația sa anterioară, care devenea din ce în ce mai greu de gestionat, era consumatoare de timp și avea un cost ridicat de dezvoltare. Ca atare, ne-am orientat către o aplicație mai matură, care are aproape tot ce ne trebuie și pe care să o putem folosi fără multe dezvoltări, ci doar cu anumite personalizări simple. După aproximativ șase luni de utilizare, putem spune că am luat decizia corectă – lucrurile merg foarte bine, în plus, începem să explorăm alte orizonturi.”
Laurențiu Mandu, Managing Director la Capgemini în Romania, a adăugat: „Datorită bunei noastre colaborări cu echipele Regina Maria, am reușit săînțelegem rapid nevoile acestora. Soluția personalizată, matură și scalabilă pe care am implementat-o îi permite Reginei Maria să se concentreze mai degrabă pe procesele de afaceri decât pe tehnologia din spatele lor. Le oferă flexibilitate, poate fi adaptat cu ușurință la nevoile și schimbările lor specifice în timpul implementării și este ușor de extins la fluxul de documente în procesele financiare. Mulțumim Reginei Maria pentru încredere și colaborare exemplară pe parcursul întregului proiect, care a fost livrat printr-un model hibrid în perioada pandemiei.”
COMMENTS