Capgemini livrează o soluție personalizată pentru IPSO Agricultura pentru a ajuta fermierii români în disponibilitatea echipamentelor vitale

Capgemini livrează o soluție personalizată pentru IPSO Agricultura pentru a ajuta fermierii români în disponibilitatea echipamentelor vitale

Capgemini și IPSO Agricultura, lider în domeniul utilajelor agricole din România, au anunțat astăzi implementarea cu succes a unei soluții de management al serviciilor de teren (Field Service Management – FSM) pentru a susține asistența tehnică pentru fermierii români. Soluția versatilă și scalabilă permite IPSO Agricultura să își adapteze serviciile nevoilor clienților săi, să optimizeze și să îmbunătățească serviciile de asistență tehnică fără a întrerupe activitățile zilnice.
IPSO Agricultura a avut nevoie de o soluție care sa simplifice serviciile sale pentru clienți, și în acelasi timp să ajute la îmbunătățirea productivității tehnicienilor în teren. În timp, IPSO Agricultura a adoptat continuu sisteme performante și a utilizat tehnologii noi pentru a oferi soluții în timp real pentru problemele fermierilor cu echipamente, crescând performanța, reducând costurile și evitând defectele.
Seceta moderată până la severă de anul trecut, împreună cu evoluția indicelui prețurilor cerealelor și cu tendințele macro mai ample, au indus o presiune mai mare asupra necesității de funcționare a utilajelor agricole și a fluxului de numerar. Implementarea noii soluții de management al serviciilor de teren (Field Service Management) de către Capgemini, în doar 30 de săptămâni, a optimizat procesele, a crescut viteza de răspuns și, astfel, a redus durata indisponibilității echipamentelor agricole la fermă: fermierii pot prelua acum controlul asupra tuturor pieselor în mișcare prin automatizarea sarcinilor și pot obține actualizări în timp real și acces de la distanță la serviciile de asistență tehnică la momente convenabile pentru ei. Acest lucru contribuie la minimizarea întreruperilor, facilitând întreținerea echipamentelor extinse și reducerea timpului de nefuncționare a echipamentelor.
Laurențiu Vasile, CIO IPSO Agricultura, a declarat: „Acest proiect ne aduce mai aproape de realizarea strategiei noastre de dezvoltare a agriculturii inteligente în România, prin care oferim fermierilor români soluții care cresc productivitatea prin servicii de calitate. Dorim să ne consolidăm parteneriatul cu fermele din diferite părți a țării prin aducerea pe piață a soluțiilor precum Field Service Management. Vocea
fermierilor va confirma că suntem pe drumul cel bun.”
Laurențiu Mandu, Managing Director Capgemini în România, a comentat: „ „Suntem foarte bucuroși să marcăm finalizarea cu succes a acestui proiect complex, care a implicat echipa noastră de experți în implementarea unei platforme de ultimă generație și integrarea acesteia cu sistemele existente ale IPSO Agricultura pentru a optimiza procesele, oferi o experiență superioară clienților și crește eficiența
operațională.”
IPSO Agricultura oferă acum soluția Field Service Management întregii sale baze de fermieri din România, cererea de servicii de întreținere și reparații de înaltă calitate fiind primordială pentru creșterea timpului de funcționare în 2023.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0