Caroli Foods Group, compania lider pe piaţa de mezeluri din România, a obinut meniunea ‘Higher Level’ în urma auditului de certificare International Food Standard, versiunea 6, care s-a desfăurat la finalul lunii ianuarie 2013. Meniunea ‘Higher Level’ reprezintă punctajul maxim care poate fi obinut în certificarea International Food Standard (IFS), unul dintre cele mai înalte standarde care atestă sigurana alimentară i calitatea produsului prin respectarea strictă a legislaiei europene din domeniul alimentar. Caroli Foods Group deine certificarea IFS versiunea 5 încă din anul 2012, fiind printre primele companii din industrie care au obinut această certificare pe toate categoriile de produse.
Certificarea IFS se acordă în urma unui proces elaborat de auditare internă care are ca obiectiv atestarea că produsul finit este sigur i calitativ pentru utilizare. Spre deosebire de versiunea anterioară, certificarea standardului IFS versiunea 6 are un control al proceselor i cerine de infrastructură mult mai stricte, precum i un nou capitol – Food defense – care enunţă prevederi suplimentare în ceea ce priveşte siguranţa alimentară.“Calitatea este unul dintre pilonii care susin strategia noastră de business pe piaa de mezeluri din România. Vom continua să investim în permanenă în această direcie pentru a ne menine poziia de lider al acestei piee i pentru a oferi cele mai bune produse i servicii consumatorilor notri,” apreciază Khaled El Solh, CEO Caroli Foods Group. Standardul IFS este folosit de producătorii din industria alimentară din întreaga lume i este solicitat de către cele mai mari lanuri de retail internaionale.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul pieţei de mezeluri proaspete din România prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pieţei de produse procesate din carne din Europa şi un important jucător global în domeniu. În prezent, grupul deţine un portofoliu format din brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi. Grupul Caroli Foods îşi propune adoptarea calităţii ca şi stil de viaţă, inovarea continuă a portofoliului de produse şi dezvoltarea unei relaţii de încredere cu consumatorii şi partenerii săi.
COMMENTS