Dacă tot vă duceți la magazin pentru a alege marfa care vă face trebuință, în contextul epidemiei de coronavirus, o soluție mai prudentă pentru achitarea ei ar fi să evitați cozile de la casele de marcat clasice. Adică să apelați, în regim de „autoservire”, la casele de plată automatizate. Unde vă puteți scana singuri produsele. Care nu mai trec prin alte mâini, și aveți mai mult spațiu pentru a vă desfășura activitatea de supermarket. Preferabil cu plata prin card, dar se poate și în numerar la anumite locații, cu primirea corectă a restului.
Colateral, există și alte beneficii, deloc neglijabile, precum verificarea în tihnă a prețurilor la produsele achiziționate. Care nu doar pot, dar chiar trebuie mutate metodic și cu timp de verificare pe ecran. Mutate de pe cântarul inițial pe cel de unde vor fi puse, la terminarea plății, în căruciorul cu care ați cutreierat pe culoarele magazinului (ar fi de preferat la ceas de seară sau dimineața la prima oră, precum și în magazine cu spații mai largi).
Una peste alta, scăpați de aglomerația de la coadă și plătiți cât știți că ați văzut la raft sau puteți abandona liniștiți marfa. După care vă îndreptați lejer, în mână cu codul printat pe bonul eliberat, pentru a trece de porțile de ieșire. Asta în condițiile în care totul decurge „ca la carte” și puteți proceda civilizat fără să apară probleme.
Este mai sigur, chiar și cu micile incidente de la scanare, de la refuzul de a se afișa prețul și până la eternul mesaj „chemați un angajat al magazinului”. Acesta vine și el cât și când poate, asaltat de solicitări. De la nepriceperea inerentă unei proceduri noi a cumpărătorilor și până la disfuncțiile aleatoare ale programelor informatice menite să ne simplifice viața. Și, în contextul actual, să ne păzească de coronavirus.
COMMENTS