CEC Bank lansează o campanie publicitară integrată ce promovează Linia de credit pentru IMM-uri. Proiectul, care vine imediat după încheierea campaniei de imagine CEC Bank Brâncuşi, prilejuită de aniversarea a 150 de ani de la înfiinţarea băncii, se înscrie în linia de comunicare a anului aniversar având ca temă centrală opera marelui artist.
Campania se va difuza prin mai multe canale media (televiziune, radio, presă scrisă s.a.) şi va avea la bază linia de comunicare tradiţională a băncii, axată pe valori româneşti transmise într-un stil simplu, prietenos. Linia melodică se înscrie în stilul deja consacrat al reclamelor CEC Bank de după rebranding, aducând valoare spotului publicitar prin compoziţia şi interpretarea unui mare artist român contemporan. Linia de Credit pentru IMM-uri este destinată finanţării capitalului de lucru şi este dezvoltată în baza OUG 92/2013. Prin accesarea acestui produs, clienţii băncii beneficiază de costuri anuale totale: ROBOR 3M + 2,98% p.a., perioada de creditare de până la 24 luni, cu prelungire de maximum 12 luni şi garanţie FNGCIMM de maximum 50% din valoarea creditului.
„În conformitate cu misiunea CEC Bank, finanţarea IMM-urilor, agriculturii şi autorităţilor administraţiilor publice locale reprezintă principala preocupare a băncii. Prin lansarea acestei campanii, CEC Bank îşi reafirmă implicarea activă în susţinerea segmentului IMM, ca parte determinantă în dezvoltarea economiei româneşti”, a declarat domnul Radu Graţian Gheţea, Preşedintele CEC Bank.
Mai multe detalii despre produsele şi serviciile din oferta CEC Bank pot fi obţinute în orice unitate teritorială, apelând gratuit numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
COMMENTS