Deşi partenerii şi sponsorii Federaţiei Române de Fotbal sunt Telekom Romania, Bergenbier, Bancpost şi Joma, instituţia care vine cu o ofertă specială pentru microbiştii şi susţinătorii naţionalei de fotbal a României este Cetelem.
Instituţia a lansat o campanie de mesaje text (SMS-uri) timise către propria bază de clienţi, cărora li se aduce la cunoştinţă faptul că în zilele în care naţionala României susţine meciurile din grupe, se returnează 10% din consumaţie dacă aceasta se achită printr-un card Cetelem.
Mesajul companiei este unul fără echivoc: “Cetelem îţi face experienţa meciurilor României mai frumoasă: ai 10% bani înapoi, maxim 100 lei, pe 10, 15 şi 19 iunie dacă plăteşti consumaţia cu cardul Cetelem”.
Compania a încheiat anul 2015 cu un portofoliu de aproximativ 450.000 de carduri, migrat integral contactless. Toate cardurile sunt cu funcţie de credit, emise sub licenţă MasterCard.
Cetelm este o instituţie financiară nonbancară, marcă a BNP Paribas Personal Finance, lider european în domeniul creditelor de consum, cu o experienţă de peste 60 de ani în domeniu, prezent în 28 de tari, cu 20.000 angajaţi.
În Romania, Cetelem IFN SA fiinţează din 2002 şi este liderul pieţei creditelor de consum din Romania, având un cuvânt de spus pe piaţa cardurilor de credit. Are 700 de angajaţi, peste 1,5 milioane de clienţi şi peste 3.200 de puncte de lucru, în 190 de oraşe.
COMMENTS