Retailerul online CEL.ro raportează încheierea primului trimestru al anului 2016 pe o direcţie ascendentă şi anunţă rezultatele provizorii pentru T1 2016. Perioada ianuarie 01 – martie 31 aferentă T1 marchează astfel o creştere cu 40% a cifrei de afaceri faţă de aceeaşi perioadă a anului 2015.
În acest trimestru retailerul a trecut de 1 milion de comenzi procesate. Raportat la aceeaşi perioadă a anului 2015 numărul de comenzi procesate a crescut cu 50%.
Referitor la categoriile de produse, comparativ cu 2015 categoria de telefoane şi televizoare a crescut cu peste 80%, electrocasnicele şi produsele de îngrijire personală cu 50%, iar vânzările de gadgeturi s-au triplat. Nu acelaşi lucru se relatează şi despre tablete. Această categorie de produse a înregistrat o scădere de aproximativ 30% în vânzări ceea ce indică faptul că preferinţele utilizatorilor în materie de dispozitive mobile se restrâng tot mai mult în jurul smartphone-urilor şi gadgeturilor.
Aproximativ 25% din vânzările acestui trimestru au fost generate de pe dispozitivele mobile (tablete şi telefoane mobile) şi 75% de pe desktop, acesta din urmă fiind în continuare principalul device de pe care consumatorii decid să încheie tranzacţia, chiar dacă un număr destul de mare folosesc mobilul în procesul de documentare din preachiziţie.
“Chiar dacă o creştere de 40% de la an la an pare o cifră foarte bună şi una la care afacerile offline pot doar să viseze, cred că se putea face mai mult. Ne-am propus pentru 2016 să accelerăm dezvoltarea CEL.ro atât prin lărgirea portofoliului de produse, cât şi prin preluarea magazinelor online concurente. Din păcate lipsa de capital ne-a forţat să nu punem în practică tot ce ne-am propus şi să ne mulţumim doar cu acest 40%. Vom începe căutarea în mod activ a unui investitor care să ne poată ajuta în maximizarea potenţialului CEL.ro şi al pieţei”, a declarat Tiberiu Pop, CEO şi acţionar unic al magazinului online.
CEL.ro, cel mai mare magazin online din România cu acţionariat integral românesc, a raportat la prima estimare a vânzărilor din T1 2016 o creştere cu peste 40% a vânzărilor faţă de T1 2015. Magazinul online a înregistrat în anul 2015 vânzari de 40 milioane EUR, are un portofoliu de peste 100.000 de produse şi are peste 1.000.000 de comenzi procesate până în prezent.
COMMENTS