Encorsa, integrator român de servicii de transformare digitală, prin tehnologii de hiper-automatizare de tip low-code și no-code, RPA și AI, a susținut CITR, liderul pieței de insolvență și restructurare din România, să digitalizeze și automatizeze activitatea prin intermediul unei soluții avansate de automatizare low-code. CITR a digitalizat astfel circa 170 de procese interne în ultimii 3 ani desfășurate cu același număr de angajați, economisind zeci de mii de ore de activități repetitive.
CITR a avut o dezvoltare accelerată a activității în ultimii ani, gestionând inclusiv unele dintre cele mai de impact falimente din domeniul asigurărilor din România, iar digitalizarea a susținut extinderea portofoliului de clienți în ultimii trei ani. Soluția implementată de Encorsa a contribuit la eficientizarea proceselor, optimizarea activității și maximizarea timpului de lucru, eliminând activități repetitive și redundante.
„Proiectul dezvoltat împreună cu CITR ne-a oferit oportunitatea să arătăm ce putem să facem în materie de eficientizare și automatizare. Modul în care am reușit să transformăm activitatea internă a companiei lider în restructurare și insolvență este spectaculos, cu efecte benefice atât asupra companiei și partenerilor săi, cât și asupra angajaților. Instrumentele propuse de noi îi ajută pe specialiști să reducă semnificativ timpul petrecut cu activități de rutină și să se concentreze pe operațiuni mai complexe, care aduc valoare adăugată companiei. Am arătat, încă o dată, că suntem capabili să oferim organizațiilor și angajaților o experiență digitală adaptată la cerințele și nevoile lor viitoare, care îi ajută să fie mai eficienți, să se diferențieze și să își mențină competitivitatea pe termen lung”, a spus Răzvan Ogrezeanu (foto), Innovation Manager & Co-Founder, Encorsa.
Soluția low-code implementată de Encorsa pentru digitalizarea, automatizarea și gestionarea proceselor, platforma WEBCON BPS, a oferit CITR posibilitatea să optimizeze aproape 170 de procese și să creeze fluxuri digitale pliate pe nevoile operaționale. Prin tehnologia Instant Change a platformei, care permite modificarea aplicațiilor în timp real, inclusiv a instanțelor de flux de lucru existente și care rulează, procesul de dezvoltare a aplicațiilor s-a realizat într-un mod agil, rapid și eficient.
„Complexitatea proiectelor în care avem mandate fie ca administratori judiciari, lichidatori, sau consultanți și volumul foarte mare de operațiuni pe care îl efectuăm zilnic au reprezentat principalele motive pentru digitalizarea accelerată a CITR. Implicarea noastră în proiecte complexe, cu volume mari de documente, a amplificat nevoia pentru o soluție tehnologică eficientă, care să faciliteze gestionarea rapidă a proceselor și reducerea timpului de lucru alocat operațiunilor redundante. Suntem bucuroși că Encorsa ne-a propus o astfel de soluție, cu rezultate foarte relevante în ultimii ani”, a afirmat Dragoș Ghiță, Senior Insolvency Practitioner & Head of Digital, CITR.
Primele procese digitalizate în cadrul companiei CITR au făcut parte din registratură, având în vedere nevoia urgentă de eficientizare a procesării unui volum mare de documente. În mod curent compania administrează mii de documente în proiectele gestionate. De exemplu, doar în cazul unui faliment din industria asigurărilor au existat peste 75.000 destinatari, care trebuiau notificați cu privire la deschiderea falimentului și informații privind posibilitatea de a formula o declarație de creanță, respectiv informarea privind valabilitatea poliței de RCA sau de asigurare.
După digitalizare, noile aplicații din fluxul de registratură au fost adoptate și utilizate de angajații CITR în mai puțin de o săptămână. Un factor important, care a contribuit la adopția rapidă, a fost acela că angajații din toate echipele din organizație au fost implicați constant în procesul de dezvoltare. În prezent, proiectul de transformare digitală al CITR se află într-o etapă de optimizare și dezvoltare. Astfel, după implementarea proceselor de registratură, au fost digitalizate și puse în producție procese precum: gestionarea tabelului creditorilor, inventarierea și evaluarea bunurilor, adunarea creditorilor și procese suport precum cel de deconturi.
Encorsa are mai mult de 5 ani de experiență în consultanță în domeniu și este specializată în utilizarea unor tehnologii precum low-code și no-code, AI, RPA, Chatbots și Business Process Management (BPM) pentru a oferi soluții companiilor care doresc să se adapteze la o piață foarte dinamică și puternică. Compania a implementat cu succes peste 50 de proiecte complexe de transformare digitală în organizații precum Electrica Furnizare, Green Group, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), BCR Asigurări de Viață, REWE Group, Spitalul Județean Suceava, Poșta Română.
CITR face parte din Impetum Group, grupul românesc dedicat misiunii de a maximiza valoarea de business în oricare etapă din viața unei companii. CITR își pune resursele în comun cu ROCA Investments, ROCA X și AGISTA pentru a crea un hub care reunește: business knowledge specific pentru fiecare din cele 3 etape din viața unei companii, capital, sinergii și cross-uri între businessuri complementare, precum și o comunitate de manageri și antreprenori dornici să participe activ la consolidarea culturii antreprenoriale din România. Mai multe detalii sunt disponibile aici.
COMMENTS