Coface îmbracă straie noi

cofaceBinecunoscută atât pentru produsele sale dar şi pentru rapoartele de ţară şi ratingurile exigente şi exacte, compania Coface trece la o nouă identitate. Începând cu anul 2011, Coface s-a reorientat asupra liniei sale de afaceri de bază, asigurarea de credit comercial şi s-a reorganizat în vederea îmbunatăţirii mijloacelor prin care îşi susţine clienţii în mediul economic de astăzi. În acest sens, Grupul a adoptat o nouă identitate vizuală şi un nou slogan: “Coface for safer trade”. Un semn unic al unei mărci internaţionale, noua identitate este introdusă începând cu data de 21 Ianuarie 2013 în cele 66 de ţări ale Grupului Coface.

„Noua identitate vizuală lansată astăzi reflecta transformarea semnificativă a Coface din ultimii 2 ani. Noul slogan exprima valoarea noastră adăugată, definitorie în calitate de asigurator de credite, alături de o promisiune puternică adresată clienţilor noştri: comerţ mai sigur în întreaga lume”, explica Jean-Marc Pillu, Chief Executive Officer al Grupului Coface.

O nouă poziţionare a mărcii, simbol al unui angajament puternic faţă de clienţi

Noua poziţionare a mărcii Coface este bazată pe punctele forte ale unui asigurator de credite comerciale: expertiza sa în evaluarea şi prevenirea riscurilor, precum şi soluţiile furnizate companiilor pentru a le proteja împotriva riscurilor de neplata ale propriilor clienţi,  permiţându-le astfel să se dezvolte în siguranţă. Aceasta este ideea pe care o reflecta noul slogan al Grupului: ‘Coface, for safer trade’, simbolul angajamentului puternic al Coface faţă de clienţii săi.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0