AROBS Transilvania Software a lansat MonePOS, o soluție de plată contactless, pentru piața din România și nu numai, care folosește un dispozitiv mPOS de dimensiuni reduse, interconectabil cu orice dispozitiv hardware dedicat, și prin care plata se efectuează în mai puțin de 10 secunde. Soluția este deja prezentă pe piața de taximetrie din Cluj-Napoca, oferind, în premieră pentru România, conectarea directă cu casa de marcat (taximetrul) din taxiuri. MonePOS vine la pachet cu servicii financiare oferite de Banca Transilvania.
De ce Cluj-Napoca? Pentru că este primul oraș din România, unde, începând cu 31 martie 2021, în conformitate cu “Regulamentul privind organizarea și executarea serviciului de transport în regim de taxi în municipiul Cluj-Napoca”, taximetrele au obligația să fie dotate cu echipamente și soluții de plată contactless, pentru a-și putea continua activitatea.
MonePOS aduce valoare adăugată companiilor din mai multe perspective: rapiditatea plăților contactless – plata se efectuează în doar 10 secunde (cu card, smartphone sau smartwatch), dimensiunea redusă, conectivitatea directă cu aparatul de taximetru sau alte dispozitive. Mai mult, dat fiind contextul pandemic, e un sprijin pentru luarea măsurilor de siguranță și igienă pentru clienții și operatorii din industriile de mobilitate.
În ultimele luni, soluțiile de mobilitate pentru plăți au devenit din ce în ce mai importante, dat fiind faptul că, în multe industrii, comportamentul utilizatorilor a accelerat adoptarea soluțiilor contactless.
MonePOS vine în sprijinul digitalizării complete a companiilor din mai multe arii de activitate: transport persoane, taximetrie, FMCG, curierat, food delivery, piețe, retail-ul mic. Pentru soluții dedicate altor industrii cu cerințe specifice, AROBS poate, de asemenea, personaliza soluția de plată lansată.
Voicu Oprean, fondator & CEO AROBS, declară: „Clujul ține pasul cu vremurile și noi ne bucurăm să inovăm în Cluj. Nu ne oprim aici, dorim să lansăm, în următoarea perioadă, mai multe soluții de plată contactless și unattended. Știm că, mai ales din luna martie 2020 încoace, companiile din toate industriile pentru care am construit acest produs trebuie să ofere sisteme și dispozitive de plăți contactless, pentru a câștiga încrederea consumatorilor și pentru a asigura condiții impecabile de siguranță pentru clienți. Această inițiativă deschide noua direcție strategică a companiei, de dezvoltare a expertizei în servicii și soluții fintech”.
COMMENTS