Compania Transart a câştigat 135 clienți noi în 2016 şi a crescut cu 12%

Compania Transart a câştigat 135 clienți noi în 2016 şi a crescut cu 12%

Clujenii de la Transart – producător de software pentru afaceri, au încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 3,1 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de peste 12% a business-ului față de anul precedent. În 2016 firma a câştigat un număr de peste 135 de clienți noi, în principal importatori, comercianți și distribuitori din FMCG, bricolaj, IT, electrocasnice, materiale și echipamente tehnice, dar și o serie de producători locali din carne-lactate-panificație, hrană pentru animale sau industria vinului.

„Pilonii pe care s-a bazat această creștere organică a afacerii Transart din 2016 sunt: o echipă de oameni excepționali, o preocupare continuă pentru îmbunătățirea serviciilor noastre și un ritm crescut de extinderi și optimizări funcționale ale aplicațiilor, dar și de livrare a actualizărilor legislative către clienți.” – a declarat Marius Iurian (foto), Managing Partner Transart.

Astfel, divizia ERP a fost vedeta anului 2016 pe piața internă, cu o creștere consistentă a numărului de clienți noi și cu un spectru larg de upgrade-uri și extinderi ale sistemelor integrate la clienți existenți. Vorbim aici, pe de o parte de o creștere a adoptării modulelor și extensiilor din gama: Centre de Cost, Notificări, Retail, BI Adviser (QlikView), Warehouse Manager (WMS), iar pe de altă parte, de o maturizare a componentei de interfațare/EDI și de finalizarea mai multor proiecte frumoase, cu parteneri din zona de e-Shop/e-Commerce sau TMS – optimizare rute agenți

O mențiune aparte și pentru produsul nostru fanion, HERMES SFA, care continuă expansiunea internațională cu trei noi implementări externe în Republica Moldova, Slovacia și Emiratele Arabe Unite, cu componenta de In-Store/Retail Execution. Lider pe piața românescă de Sales Force Automation, HERMES SFA este astăzi aplicația de referință pentru companiile de distribuție care lucrează cu agenți de teren (pre-sales/van-sales) în România, companii care aleg frecvent un sistem integrat de tip ERP+SFA+BI, livrat integral de Transart.

Dintr-o altă perspectivă, 2016 a fost anul unui nou început în ce privește proiectele de Business Intelligence implementate de Transart. Clienți de referință, cu o istorie de parteneriat cu Transart, au cerut companiei cele mai noi tehnologii – Qlik, Tableau și Microsoft.

În 2017 Transart declară că va continua să îmbunătățească produsele și serviciile oferite clienților și va urmări o creștere mai consistentă pe partea de Business Intelligence. Firma îşi propune să se diferențieze în peisajul producătorilor de software pentru afaceri din România prin produse și servicii caracterizate în special prin stabilitate, încredere, robustețe, seriozitate, eficiență și adaptare.

Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri, fiind lider în România pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising. Dispunând de o gamă completă de aplicații profesionale proprii (ERP, SFA, BI, WMS), Transart propune, pe lângă un set de sisteme stabile și adaptate la specificul pieței, și know-how-ul necesar valorificării acestora în companie (circuite informaționale, fluxuri de lucru și proceduri specifice).

Oferind aplicații stabile și ergonomice, Transart a câștigat încrederea mai multor companii multinaționale de renume, astfel sistemele mobile din gama HERMES SFA precum și o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în peste 34 de țări.

Viabilitatea produselor Transart este dovedită și de stabilitatea relațiilor de colaborare cu importante companii multinaționale din regiune: Unilever South-Central Europe, Molson Coors Central Europe (Croația, Ungaria, România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Bosnia & Herțegovina, Slovacia), Mondelez International (România, Turcia, Bulgaria, EAM, Nigeria, GCC, Egipt, Liban, Africa de Sud, Marea Britanie și Australia), A&D Pharma & Mediplus (Ungaria, România și Bulgaria), Heineken România, MARS România, Walmark România, Johnson & Johnson (România, Bulgaria și Slovenia), Reckitt Benckiser România, Strauss România, Kandia Dulce România, Parmalat Italia, Skills In Healthcare România, Danone România sau Unibra (Skol) Rwanda.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0