Fără timp pierdut sau multe formulare completate: un dialog deschis, prezentarea documentului de identitate și doar 3 semnături sunt singurele elemente necesare pentru ca un client să înceapă să lucreze cu Piraeus Bank România. În mai puțin de 10 minute orice cont devine operațional, iar contractele sunt trimise electronic clienților pe adresa de e-mail indicată de aceștia.
“Piraeus Bank România a simplificat procedura de lucru pentru clienții persoane fizice care doresc să înceapă o relație de afaceri cu bancă sau care intenționează să-și deschidă un cont curent sau chiar să achiziționeze alte produse și/sau servicii de bază oferite de bancă (spre exemplu conturi sau planuri de economii, carduri de debit, servicii de bancă la distanță – winbank, TeleBank)”, a anunţat instituţia financiară, într-un comunicat.
Modificările adoptate au dus la scăderea semnificativă a timpului petrecut de client în sucursală pentru acest tip de operațiuni, precum și la simplificarea documentației care trebuie completată și semnată de clienții Piraeus Bank România. Astfel, completarea documentelor necesare este realizată de către consilierii băncii în baza discuției purtate cu clientul și a documentului de identitate al acestuia. Clientul revizuieste și certifică prin semnare corectitudinea datelor procesate. Documentele contractuale sunt primite de client pe e-mail în timp ce este încă în unitatea băncii, pentru a le putea consulta oricând.
“Dorim să îmbunătățim continuu experiența celor care vizitează unitățile Piraeus Bank și să simplificăm procesele noastre de lucru, adaptandu-le nevoilor și chiar recomandărilor primite de la clienții noștri. De aceea, pentru că înțelegem lipsă de timp pe care o resimțim cu toții și nevoia de a fi mereu în pas cu dezvoltările tehnologice, am regândit procesul de începere a relației dintre client și bancă, dar și procesele legate de achiziționarea celor mai uzuale produse și servicii. Aceste modificări sunt susținute de invesțiile constante pe care banca le face în dezvoltarea sistemelor utilizate atât intern, cât și, direct, de către clientia”, a declarat Eleni Skoura, Directorul Retail Business al Piraeus Bank România.
COMMENTS