Crédit Agricole România, filiala românească a grupului francez Crédit Agricole, a contractat o linie de finanțare în valoare de 20 de milioane de euro, în echivalent lei, de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD). Creditul are o maturitate de cinci ani.
Fondurile vor fi folosite de Crédit Agricole România în special pentru finanțarea IMM Agri, un sector vital al economiei românești.
Acordul cu BERD va sprijini strategia de creștere a Crédit Agricole România și va contribui la diversificarea bazei de finanțare a băncii, îmbunătățind structura pe valute și maturități a bilanțului.
”Crédit Agricole România își dorește să devină banca de referință a fermierilor profesioniști, iar acordul cu BERD sprijină banca noastră în planurile sale de dezvoltare, oferindu-le, în același timp, agricultorilor români soluții de finanțare adaptate nevoilor lor”, a declarat Luc Beiso, directorul general al Crédit Agricole România.
Datorită modelului său de bancă universală centrată pe relația cu clientul – legătura strânsă dintre băncile sale universale și activitățile specializate – reafirmată prin noul sau slogan „a whole bank just for you“, Crédit Agricole își sprijină clienții în toate proiectele lor personale și profesionale, oferind o gamă largă de servicii: servicii bancare curente, credite, economii, asigurări, gestionare a activelor, imobiliare, leasing, factoring, servicii financiare pentru companii mari, servicii pentru investitori.
Aflat în slujba a 51 de milioane de clienți din întreaga lume, grupul se distinge, de asemenea, prin modelul său distributiv, o bancă centrată pe relația cu clientul pe toate canalele de deservire, precum și prin mobilizarea celor 141.000 de angajați care fac din Crédit Agricole o bancă dedicată relațiilor cu clienții. Fundația Crédit Agricole se bazează pe relațiile cooperatiste și mutuale, date de cei 9,3 milioane de asociați și aproape 31.000 de administratori ai băncilor locale și regionale, acest mod specific de organizare asigurându-i stabilitatea și durabilitatea. Soliditatea sa provine și din valorile de transparență, relația cu clientul, responsabilitate și deschidere către lume și comunități locale, pe care le cultivă de 120 de ani. Politica de responsabilitate socială la nivel de societate a Crédit Agricole este esența identității sale ca bancă receptivă și loială în timp. Această atitudine se regasește în produsele și serviciile oferite și influențează toate activitățile sale. Acesta este un factor cheie în performanța generală și un vector puternic de inovare. Astfel, Grupul Crédit Agricole își consolidează an după an pozițiile fruntașe. Este primul finanțator al economiei franceze și primul asigurator din Franța. De asemenea, este primul asigurator bancar din Europa, primul asset manager la nivel european și al doilea mare jucător în domeniul finanțării energiei verzi la nivel mondial.
COMMENTS