Credit Europe Bank România a încheiat 2017 cu 54 milioane lei profit brut

Credit Europe Bank România a încheiat 2017 cu 54 milioane lei profit brut

Rezultatele obținute arată că, pentru CEB România, 2017 a fost un an de succes pe mai multe linii. Banca a avut o performanță financiară solidă, profitul brut atingând un nivel satisfăcător de 54 de milioane lei, cu o rată a solvabilității de peste 20%.
„Pe segmentul retail, sub brand-ul CardAvantaj, cardurile de credit au continuat să fie principalul motor al creșterii. Numărul acestora a continuat să se mărească, iar rulajul sumelor utilizate a crescut cu peste 10% față de 2016. O astfel de creștere este rezultatul atragerii de noi clienți precum și a activării portofoliului actual”, a declarat Yakup Cil, CEO al Credit Europe Bank România.

2017 în cifre

Total active 4.682*
Portofoliul de credite 2.244*
Depozite clienți 2.933*
Venit operațional – înainte de provizioane 221*
Profit brut 54*
Rulajul sumelor utilizate aferente cardurilor de credit 1.096*
Număr total al cardurilor de credit 315937
Sucursale 55
ATM-uri 120
POS-uri 9252
Angajați 893
* sumele sunt exprimate în milioane LEI

În ceea ce privește cardurile, obiectivul avut în vedere pentru anul 2018 este la fel de ambițios; banca țintește către o creștere a vânzărilor de carduri de 20% și o majorare a rulajului sumelor utilizate cu peste 15% față de anul trecut, concomitent cu o mărire a cotei de piață și a rentabilității. Pentru atingerea acestor obiective, CEB va continua să investească în noi tehnologii, dezvoltând parteneriate strategice cu principalii comercianți/retaileri, și majorând cheltuielile de marketing, propoțional cu creșterea anuală a afacerii.
În ciuda concurenței acerbe de pe piață, în anul 2017 rata noilor activități de creditare pe segmentul corporate și IMM nu a scăzut, iar creditările corporate și IMM au avut o ușoară creștere. În 2017, totalul depozitelor clienților a rămas constant, la un nivel de peste 600 de milioane de euro, cu o bază a depozitelor bine diversificată.
„Privind în perspectivă, ne exprimăm încrederea în capacitatea noastră de a continua rata de creștere profitabilă, atât în 2018, cât și după acest an. Pentru anul 2018, principalele noastre obiective continuă să fie extinderea segmentului cardurilor de credit, precum și activitățile de creditare a companiilor mari și a IMM”, a adăugat Yakup Cil.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0