Apemin Zizin a anunţat o creștere a vânzărilor de 34% pentru brandul Zizin, în primul trimestru al anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
”Rezultatele înregistrate în primul trimestru al acestui an nu fac decât să certifice eforturile pe care le-am depus până acum pentru dezvoltarea și consolidarea brandului Zizin pe piața din România. Creșterea vânzărilor cu 34% pe o piață aflată în ușoară scădere demonstrează faptul că oamenii apreciază calitatea apei minerale naturale Zizin – extrasă din surse subterane recunoscute, avizate și controlate.”, declară Laura Lazăr (foto), Director Executiv al Apemin Zizin.
În 2013, compania a început un proces de reorganizare internă și rebranding, urmărind optimizarea vânzărilor, a distribuției, dezvoltarea departamentului logistic și suplimentarea capacităților de producție. Brandul Zizin a beneficiat de modificări atât la nivel vizual, la nivel de ambalaj, cât și la nivel de mesaj și comunicare a produsului.
”Început în 2013, procesul de schimbare a brandului Zizin se află încă în desfășurare. Ne-am propus ca în viitorul apropiat să reușim să acoperim toate canalele de distribuție din România – tradiționale și moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt și mediu, iar una dintre componentele sale se află, în prezent, în implementare – campania de imagine <<Dă cu pace>>”, a declarat Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.
Apemin ZIZIN este o societate cu capital privat autohton, înființată în anul 1991, la Brașov. În 2013 compania a înregistrat o cifră de afaceri a brandului Zizin de 4,5 milioane de euro. În prezent, compania are 120 de angajați, fiind cel mai important angajator din zona arondată localității Zizin.
COMMENTS