ALD Automotive, unul dintre principalii jucători de pe piața de leasing operațional din România, a încheiat anul 2014 cu o creștere de 15% a flotei, ajungând la aproximativ 8 400 de autovehicule și consolidându-și astfel poziția pe piață cu o cotă de 17%. La sfârșitul lui 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 30.2 milioane de Euro, potrivit sistemului de raportare al Grupului ALD Automotive.
Portofoliul de clienți ALD Automotive a crescut în 2014, ajungând în prezent la 270 de companii din industrii precum: farma, FMCG, asigurări, IT sau telecom. 80% din flota națională a ALD Automotive este contractată în leasing operațional full service, un segment care a crescut cu 9% anul trecut. Restul de 20% dintre autovehicule sunt administrate în regim de management de flotă. ALD Automotive a investit în achiziționarea a aproape 2 000 de autovehicule, deopotrivă noi și din contracte de vânzare și leaseback.
Anul 2014 a dus de asemenea rezultate semnificative și pentru vânzările de mașini second hand prin intermediul ALD Carmarket, website-ul de licitații ALD Automotive, unde au fost vândute peste 6 000 de autovehicule, de la lansarea platformei, acum 5 ani. Anul trecut, vânzările de autovehicule uzate au crescut cu 9% în comparație cu 2013, ajungând la 1 442 de autovehicule din care 80% au fost vândute online.
Pentru anul 2015, cel de-al 10-lea pentru ALD Automotive pe piața locală, compania estimează continuarea creșterii și se așteaptă ca flota să depășească 9 000 de autovehicule. ALD Automotive va continua colaborarea solidă cu clienții săi oferindu-le consultanță pentru soluții de optimizare a costurilor cu flota auto și servicii noi menite să crească performanța și mobilitatea flotelor.
Raportarea cifrei de afaceri în sistemul Grupului ALD Automotive este bazată pe sistemul contabil internațional.
COMMENTS