UPC România, parte a grupului Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu, anunţă că a înregistrat creşteri pe toate segmentele de business în anul 2017, determinate în principal de extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC şi îmbunătăţirea ofertei de servicii prin lansarea HAPPY HOME, noua promisiune de valoare pentru clienţi.
Principalele rezultate din 2017:
– Am atins şi depăşit un reper important: 2.400.000 de abonamente (RGU) la sfârşitul anului 2017
– Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 195.800 de case, reprezentând o creştere de aproximativ 7% faţă de anul 2016, ajungând la 3.034.200 gospodării din România
– Investiţiile constante în inovaţii pentru clienţi au determinat creşteri pe toate segmentele de business în 2017: 5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 9% mai mulţi clienţi de internet şi 14% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu anul 2016
– Creşterea anuală a veniturilor UPC la 734,4 milioane lei în 2017, de la 689,3 milioane lei în anul precedent
„Am avut un an 2017 excepţional, cu creşteri pe toate segmentele, rezultate obţinute prin eforturile întregii echipe UPC. Odată cu lansarea noii promisiuni de valoare pentru clienţi, HAPPY HOME, răspundem şi mai bine nevoilor de conectivitate şi divertisment ale clienţilor, iar reacţiile lor pozitive ne încurajează să aducem cele mai noi tehnologii pe piaţă în cât mai multe case. Cu o nouă ofertă de produse şi o arie de acoperire mult extinsă la nivel naţional, privim cu încredere la anul 2018, un an foarte special pentru UPC, în care aniversăm 25 de ani de prezenţă pe piaţa din România şi de inovaţie în tehnologie”, a declarat Robert Redeleanu (foto), CEO UPC România & UPC Ungaria.
Strategia companiei în anul 2017 s-a concentrat, în continuare, pe extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale prin construcţia de reţea în diferite zone ale ţării. Într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproximativ 7%, reprezentând 195.800 de noi case, comparativ cu anul 2016. La sfârşitul anului 2017, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 3.034.200 de gospodării din România.
UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care este de 2.416.900, creşterea anuală a numărului de RGU fiind de peste 6%: în 2017, UPC a adăugat 143.300 abonamente comparativ cu anul precedent. De asemenea, compania şi-a mărit baza de clienţi în 2017 la 1.345.600, reprezentând o creştere de aproape 4% faţă de sfârşitul anului 2016.
Veniturile nete ale UPC România au crescut şi ele în 2017: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de 6,5%: 734,4 milioane lei în 2017 faţă de 689,3 milioane lei în 2016.
O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet, segmentul cu cel mai mare potenţial de creştere. UPC a adaugat 46.300 de noi abonamente de internet de mare viteză, în cursul anului 2017, ceea ce reprezintă o creştere de aproape 9% (581.700 de abonamente de internet). De asemenea, peste 327.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX, bucurându-se de cea mai bună experienţă Wi-Fi în toată casa.
Rata accelerată de adopţie a noului modem ne confirmă că serviciul de internet de la UPC îndeplineşte nevoia de conectivitate a clienţilor noştri, în plus, prin reconfigurarea portofoliului de produse în prima parte a anului 2017, toţi clienţii UPC beneficiază de viteze de internet de peste 150 Mbps. Astfel, toți clienții noștri beneficiază de cele mai noi servicii şi cele mai mari viteze în toată aria de acoperire UPC.
Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, în 2017, compania a atras 32.800 noi abonamente, baza crescând până la 673.200. Pe acest segment, creşterea anuală este de peste 5%. Peste 118.000 de clienţi au ales noul media-box inovator HORIZON, care le oferă o experienţă de televiziune complet nouă.
Segmentul de voce a înregistrat o creştere anuală de aproape 14%, în 2017 compania atingând o bază de aproximativ 535.400 de clienţi pentru serviciile de telefonie (64.500 de clienţi noi).
COMMENTS