Pentru o companie este extrem de important să fie vizibilă în mediul online şi să interacţioneze cu clienţii şi acesta este motivul pentru care am creat CRM 365, primul produs românesc în cloud, a declarat Bogdan Grosu, Business Development Manager Soft Galaxy, adăugând că românii au putut vedea recent cum online-ul poate face dintr-un candidat preşedintele ţării.
CRM 365 este o soluţie de managementul relaţiilor cu clienţii, un sistem de tip SaaS (Software as a Service) care poate fi accesat de oriunde, folosind un browser de internet.
“Soft Galaxy este printre puţinele companii din România care a dezvoltat versiunea open-source a Sugar CRM – una dintre cele mai performante platforme CRM din lume, în top 5 mondial – într-o suită de module de Managementul Relaţiilor cu Clienţii”, a explicat Bogdan Grosu.
Tehnologia Customer Relationship Management include diferite aspecte ale managementului informaţiei, incluzând integrarea cu alte sisteme ale companiei şi metode care transformă datele în informaţii utilizabile. CRM utilizeză tehnologia, planificarea strategică şi tehnicile marketingului personalizat pentru a construi o relaţie care să crească profitul şi productivitatea. Este o strategie de afaceri care pune clientul în centrul proceselor şi practicilor companiei.
“Orice companie, nu contează că vinde produse sau servicii, poate beneficia de soluţii customizate de CRM, adaptate exact cerințelor și specificului afacerii sale. Poate afla, spre exemplu care sunt cei mai valoroşi clienţi ca cifră de afaceri, ca număr de comenzi sau ca servicii de care au nevoie. Totodată, poate face o evaluare a departamentului de vânzări şi poate folosi modulele dedicate pentru optimizarea procesului de ofertare şi activităţii de pre-sales”, spune Mihai Sbârcea, Sales Manager Soft Galaxy, adăugând că sistemul CRM 365 este găzduit într-un datacenter performant şi securizat, astfel încât datele companiei să fie în cea mai mare siguranţă.
COMMENTS