#CumparaDeLangaTine Challenge, mişcare lansată de BT pentru susţinerea afacerilor locale

#CumparaDeLangaTine Challenge, mişcare lansată de BT pentru susţinerea afacerilor locale

  • Banca Transilvania doreşte să solidarizeze românii pentru susţinerea antreprenorilor
  • Banca lansează, în premieră, o iniţiativă prin vocea oamenilor de la BT, pentru a arăta motive şi exemple pentru care afacerile locale merită să fie susţinute

 

BT lansează o nouă iniţiativă pentru susţinerea antreprenorilor, de această dată pentru cei care fac parte din viaţa noastră de zi cu zi prin afacerile lor. Cafeneaua din drumul spre birou, magazinul cu de toate de lângă bloc, florăria de pe strada vecină sau magazinul online cu produse naturiste – şi multe alte exemple – sunt business-uri locale şi sufletul oricărui cartier sau oraş.

Cumpără de lângă tine! este provocarea lansată de BT pentru a solidariza din nou oamenii, aşa încât să afle despre ele cât mai multe persoane. Antreprenorii, indiferent de mărimea afacerii, plătesc taxe, impozite şi creează locuri de muncă. Susţinând business-urile de cartier, românii susţin economia locală. Primul pas a fost făcut de angajaţii băncii, prin recomandarea unor de afaceri din ţară, chiar dacă nu sunt clienţi BT. Campania începe azi cu Ömer Tetik, Director General, care prezintă Filgud (Bucureşti), Tiberiu Moisă, Director General Adjunct MidCorporate & IMM, care vorbeşte despre Panemar (Cluj-Napoca) şi cu Sorina Ţigăntea, Manager Relaţii Clienţi Agribusiness, care promovează business-ul Floare din Banat (Timişoara). Urmează alţi zeci de #OameniDeLaBT.

“Mă întreabă lumea ce este de făcut acum în România. Cred că sunt multe de făcut, dar un lucru pe care îl putem face uşor fiecare dintre noi este să susţinem afacerile locale, să cumpărăm de la oamenii şi firmele de lângă noi. Aşa susţinem toată ţara şi noi, indirect. Mă bucur să fiu parte din această iniţiativă şi îi provoc pe cei care mă cunosc, pe colegii şi prietenii mei: alegeţi-vă câte un business de cartier şi cumpăraţi de acolo, sunt multe şi fac treabă bună. Au lucruri de calitate, comparabile cu orice vine din afară. Challenge deschis!” – declară Ömer Tetik, Director General BT. “Nu este o simplă campanie. Vrem să pornim o mişcare pentru ca fiecare dintre noi să se gândească mai mult la impactul cumpărăturilor şi achiziţiilor noastre în economie şi cum impactează acestea ţara.” – continuă Ömer Tetik.

Banca a venit şi cu alte iniţiative pentru a susţine antreprenorii în contextul pandemiei. Aşa sunt cele două hub-uri pentru cumpărături online, #DirectLaTine şi #InMişcare, lansate împreună cu clienţii, precum şi Cumpără de la o afacere mică, pentru a impulsiona cât mai multe persoane să cumpere de la firme aflate la început de drum.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0