- Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 523.000 de lei și a constat într-o sticlă imprimată, securizată, pentru bucătărie
- Procentul plăților online a fost de 53,8% din totalul comenzilor
În luna femeii, perioadă care cuprinde Valentine’s Day, Dragobete, 1 martie și 8 martie, românii au cumpărat online, cu precădere, produse din categoriile Electronice; Casă și bucătărie; Modă și bijuterii, potrivit datelor înregistrate în platforma SaaS de automatizare a activităților de eCommerce easySales.
Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă, în intervalul 10 februarie – 10 martie, a depășit 523.000 de lei și a constat într-o sticlă imprimată, securizată, pentru bucătărie.
Din totalul comenzilor efectuate prin platforma easySales, 53,8% au fost achitate prin intermediul plăților online.
Top 10 categorii de produse, în clasamentul vânzărilor online de luna femeii, perioada 10 februarie – 10 martie
Cele mai numeroase comenzi au fost înregistrate de categoriile:
- Electronice, 111.542
- Casă și bucătărie, 105.213
- Modă și bijuterii, 42.133
- Grădină și curte, 34.941
- Frumusețe și îngrijire personală, 31.689
- Sport și aer liber, 26.492
- Birotică, 26.165
- Artă și hobby, 24.976
- Componente și accesorii auto, 24.399
- Jocuri și jucării, 20.060
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.
Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.
COMMENTS