FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, informează că activitatea de curierat se desfășoară în condiții de siguranță pentru clienți și angajați, fără restricții sau limitări în nicio zonă geografică din România. Compania a luat toate măsurile de prevenție impuse de normele în vigoare astfel încât livrarea expedițiilor să aibă loc la timp și respectând pe deplin angajamentul public ”Oriunde, cu plăcere”.
De asemenea, am implementat posibilitatea de livrare contactless pentru expedierile la care nu este necesară încasarea de numerar și la care confirmarea de primire se poate genera electronic.
”Criza pe care o traversăm marchează începutul unei noi realități pentru întreaga economie mondială, iar responsabilitatea și încrederea sunt două dintre atributele acestei perioade. Ne bazăm pe încredere în relațiile cu ceilalți și acționăm, individual și colectiv, cu responsabilitate. Echipele noastre sunt la datorie, așa cum o facem de 22 de ani, indiferent că e criză sau nu. Le mulțumim pentru curaj și devotament, pentru responsabilitatea cu care au înțeles că prevenția este în mâinile lor și respectă toate măsurile. Îi asigurăm pe toți clienții și partenerii noștri că serviciul de curierat se desfășoară în condiții de siguranță, că pot sta acasă pentru că noi suntem la datorie și ne facem treaba bine. Le mulțumim pentru încredere și îi încurajăm să acționeze responsabil și, în măsura în care este posibil, să efectueze plăți cu cardul la comercianți, renunțând la plățile ramburs”, a declarat Felix Pătrășcanu, managing partner FAN Courier.
Angajații noștri sunt la datorie și își fac treaba cu responsabilitate. Respectul și încrederea reciprocă în astfel de situații sunt imperativ necesare pentru a ne desfășura cu toții activitatea în condiții optime.
Cum ne poți arăta că #îțipasă
- Respectă-ți curierul! Este vulnerabil, dar a luat deja măsuri pentru a te proteja de riscuri și pe tine!
- Protejează-te pe tine și pe cei apropiați: poartă mască și mănuși de protecție atunci când ai de preluat o expediție de la curier, dacă ai simptome de gripă sau raceală.
- Folosește propriul tău instrument de scris pentru a semna de primire sau folosește opțiunea ePOD care elimină confirmarea de primire în format fizic, pe hârtie.
- Alege plata electronică la comerciant. Elimini astfel un risc suplimentar generat de încasările de numerar! În plus, pentru a evita orice contact cu angajații FAN, poți opta și pentru livrarea contactless. Solicită în scris activarea acestei opțiuni trimițând un e-mail pe bucuresti@fancourier.ro.
Încă de la debutul crizei generate de COVID-19, compania colaborează strâns cu autoritățile competente și a luat toate măsurile de igienă și prevenție, pentru a-și proteja angajații și clienții. Astfel:
- Toți angajații care intră în contact cu clienții au fost dotați cu măști, mănuși de protecție și dezinfectant. Sunt informați constant cu privire la măsurile pe care le pot lua pentru a se proteja pe ei, colegii, familiile lor și clienții pentru a evita riscul unei posibile infectări.
- Monitorizăm permanent, alături de responsabilii din cadrul Departamentului de Resurse Umane și de medicii cu care colaborăm situația absențelor din cauze medicale.
- Responsabilii zonali efectuează triaj, toți cei care prezintă vreun simptom de gripă sau răceală nefiind lăsați să plece pe traseu.
- Compania are implementat un protocol de urgență ce va fi activat în situația apariției unei suspiciuni de risc de infectare.
Până în prezent, nu există nici un caz de infectare în interiorul organizației.
Mulțumim atât clienților pentru încrederea pe care ne-o acordă atunci când livrăm expedițiile la ușa lor, dar și angajaților care, în aceste momente delicate, își fac meseria luând în serios toate măsurile de siguranță care se impun.
COMMENTS