2022 vine după doi ani de pandemie. Nu e ușor să începi și al treilea an tot cu pandemie. Sperăm să se termine. Ziua de azi sperăm să fie în portocaliu și nu în roșu. Cum se lucrează în zilele de azi: prin educație financiară, prin menținerea indicatorilor de risc la niveluri bune, finanțând populația și antreprenorii. Trebuie să știi când, cât și cum te expui în aceste vremuri. Cifrele bune pe parte de NPL sunt și efectul eforyurilor noastre de educație financiară. E un efort colectiv de mulți ani. Am avut de pierdut pe termen scurt finanțând doar în lei, dar se vede că am ales corect.
Mai bine de jumătate de an am ținut sus ștacheta educației financiare prin campanii de educație financiare. E o responsabilitate spă spui unui client că nu e bine să ia un credit. Dar e o responsabilitate ce trebuie asumată. Dialogăm constant cu clienții, pornind de la lucruri simple. Trebuie să fim conștienți, disciplinați și să nu ne expunem mai mult decât e cazul.
Am investit și în digitalizare și în educație cu clienții pe marginea digitalizării. Rezultatele digitalizării sunt bune: 60% din vânzări se întâmplă digital. E o mândrie să lucrăm în sistemul bancar. Și suntem mândri de faptul că am devenit atât de profesioniști și în echipe mai puțin numeroase am furnizat rezultate de top.
Continuăm pe acest drum, continuăm să investim și cred că mai putem face lucruri bune și frumoase. Băncile au pus umărul la implementarea programenlor de relansare a economeii și sprijinirii populației. Dacă vrem să avem rezultate în astfel de domenii, atunci acestea trebuei să fie cât mai standardizate și să nu le mai schimbăm de la un an la altul.
Avem în față un an în care cu toții trebuei să continuăm construcția deja începută și nu trebuie să ne sperie nimic. Trebuie să susținem România. E rolul nostru. Să continuăm să creștem intermedierea financiară și să facilităm aplicarea PNRR.
COMMENTS