Evenimentul Retail Banking organizat de Finmedia şi revista Piaţa Financiară în 13 iunie 2019, cu sprijinul ARB, a avut ca parteneri, companii importante din piaţă: Appello, Garanti Bank, Libra Internet Bank, Printec, CertSign, şi ca participanţi, reprezentanţi importanţi ai segmentului bancar, financiar şi al tehnologiei digitale.
Primul panel, „Digital banking viitorul este aici”, excelent moderat de şefa departamentului de Retail Channels Evolution al BCR, doamna Irina Mihăilescu, s-a bucurat de intervenţia unor speakeri avizaţi, Ruxandra Avram, directorul Direcției Monitorizare a Infrastructurilor Piețelor Financiare și a Plăților de la BNR; Bogdan Neacșu, prim – vicepreședinte al CEC Bank; Anca Crăciun, director Private Banking la Banca Transilvania; Marius Mardale, Branch Manager, Appello şi Gabriel Rusu, principal solutions specialist la Printec Group. Temele puse în discuţie au vizat armonizarea legislației pentru întâmpinarea noilor tehnologii necesare sistemului financiar-bancar, evoluția creditării în retail, transformarea digitală a băncilor pentru clienți, adaptarea pentru open banking a viitoarelor sucursale virtuale și fizice, enrollmentul digital al clientului, dezvoltarea serviciilor aferente pieței de mobile banking.
Moderat cu intuiţie şi profesionalism de doamna Anca Nuțiu, Head of Retail Business Development al First Bank, şi avându-i ca speakeri pe Veronica Constantinescu, Cards Product Development Manager la Garanti Bank; Alexandru Biță, Chief Innovation Officer la Libra Internet Bank; Daniel Nicolescu, Managing Partner & Co-Founderal SymphoPay şi
Aurel Meiroșu, Manager al CertSign, nume bine cunoscute în piaţa de profil, cel de al doilea Panel s-a axat pe tema „Retail banking-ui văzut prin prisma experienţei clientului”. Discuţiile însufleţite şi bine primite de participanţi au vizat subiecte cum ar fi: open banking în context PSD2, aspectele legale și deschiderea pieței locale în ceea ce priveşte semnătura electronică, accelerarea procesului de digitalizare al băncilor, Big data şi îmbunătățirea capabilităților analizei de date, noi canale de trimitere și de primire a transferurilor de bani, competitivitatea în Open Platform, crearea unei culturi a inovării în interiorul instituțiilor bancare, soluții de cybersecurity de ultimă generație și adaptarea acestora la noile provocări ale instituțiilor financiar bancare.
COMMENTS