„Am o idee” și „Un proiect care va genera impact” sunt fraze des auzite în ecosistemul antreprenorial, atât la nivel global, cât și local. Aceste expresii au o relevanță deosebită în contextul provocărilor mediului economic românesc, unde reziliența este esențială. De exemplu, peste 30% dintre companiile din România au reușit să mențină venituri stabile, ceea ce sugerează capacitatea antreprenorilor de a se adapta și de a răspunde schimbărilor.
În acest context, Impact Hub Bucharest lansează oficial ediția 2024 a Global Entrepreneurship Week România (GEW), care face parte dintr-o campanie globală menită să celebreze și să sprijine antreprenorii din fiecare țară și comunitate de pe glob. Impact Hub Bucharest este gazda națională a acestui eveniment global, care reunește peste 10 milioane de oameni din 200 de țări.
GEW România se desfășoară între 18 și 24 noiembrie 2024 și aduce împreună antreprenori, investitori și oameni interesați de ecosistemul antreprenorial, care pot împărtăși idei cu potențial de a genera soluții sustenabile pentru provocările economice actuale.
„Este o onoare pentru noi să fim gazda națională a acestui eveniment global unic care sărbătorește ecosistemul antreprenorial. Global Entrepreneurship Week este o mișcare globală dedicată antreprenorilor și inovatorilor. Vrem ca antreprenorii români să continue să își urmeze viziunea, chiar și în condiții economice dificile, pentru a construi soluții sustenabile și inovatoare pentru viitor”, spune Vlad Craioveanu, CEO & Cofondator Impact Hub Bucharest.
În parteneriat cu organizații și experți de top, GEW România 2024 propune o agendă care include evenimente dedicate promovării antreprenoriatului, menite să inspire și să sprijine startupurile românești.
Printre temele centrale abordate se numără diferențele de mindset antreprenorial dintre SUA, Europa și România, un community coffee dedicat comunității Impact Hub Bucharest și o nouă ediție a Summitului de Business Creativ aBC.
Agenda ediției GEW 2024
Marți, 19 noiembrie 2024, Exminds (în parteneriat cu Impact Hub Bucharest) organizează un eveniment interactiv, care prezintă diferențele de mindset antreprenorial dintre SUA, Europa și România.
„Antreprenoriatul din România are nevoie de strategii noi și de curajul de a experimenta, de a învăța din greșeli și de a inova”, menționează Adrian Delcea, CEO și Cofondator Exminds.
Oameni de business din diferite domenii vor fi prezenți în cadrul conferinței pentru a împărtăși provocările depășite de-a lungul carierei. Evenimentul are loc la Impact Hub Bucharest, de la ora 15:00.
La mijlocul săptămânii, miercuri (20 noiembrie), de la ora 10:00, Impact Hub Bucharest (IHB) invită comunitatea de antreprenori la un eveniment de networking informal de tip community coffee, unde tema centrală (antreprenoriatul) va scoate la iveală povești interesante pentru cei care vor să își înceapă dimineața la cafeneaua Spot The Cup, de la parterul sediului IHB din Strada Tudor Arghezi 8-10.
Summitul de Business Creativ aBC#2 (aBC – a Business of Creativity), susținut de 360° Furniture Concept Store, va reveni cu o a doua ediție în cadrul Global Entrepreneurship Week, pe 22 noiembrie, la Impact Hub Bucharest. Destinat arhitecților, designerilor, decoratorilor și antreprenorilor din industriile creative, evenimentul oferă sesiuni concentrate de învățare, networking și inspirație într-o singură zi, alături de speakeri cu experiență, care au construit afaceri de succes în domeniu: arh. Răzvan Bârsan – RB Partners, Ana Chițan – Annterior, arh. Sebastian Mîndroiu – Pick Two Studio, arh. Andrei Chirițoiu, arh. Radu Ionescu, arh. Claudiu Ionescu și alții.
„Mă uit cu entuziasm la a doua ediție a Summitului de Business Creativ aBC, care este structurată în trei părți: profesional, personal și business growth, gândit să ofere mai mult decât interviuri și discuții și să lase participanții cu informații concrete din masterclassuri. Mai mult, mă bucur că am reușit să avem și primul invitat internațional – arh. Alexia Alexopoulou vine din Grecia, să ne povestească despre cum arhitectura a ajutat-o să creeze un brand premium de mobilă, al2”, transmite Armina Popeanu, fondatoarea ecosistemului de educație antreprenorială pentru creativi aBC – a Business of Creativity.
Oportunități unice pentru startupuri
GEW România include parteneriate cu organizații internaționale și lideri de opinie, oferind startupurilor și antreprenorilor din România acces la o rețea globală de sprijin și resurse. În premieră, participanții la eveniment vor avea ocazia să se alăture unei sesiuni exclusive de networking cu investitori și mentori din ecosistemul european, facilitând colaborări valoroase și perspective de finanțare.
Ajunsă la ediția cu numărul 17, tema campaniei din acest an a evenimentului Global Entrepreneurship Week este „Entrepreneurship is for Everyone” (Antreprenoriatul este pentru toată lumea).
COMMENTS