Deloitte a inaugurat la Bucureşti singurul său Centru de Servicii Regionale din Europa

Deloitte a inaugurat la Bucureşti singurul său Centru de Servicii Regionale din Europa

Deloitte a inaugurat azi Centrul său de Servicii Regionale în România. Centrul, care operează sub denumirea Deloitte Tehnologie, se înscrie investițiilor strategice ale companiei, menite să pună în slujba clienților din toate sectoarele de business din întreaga lume tehnologii de ultimă generație.

Centrul European de Servicii Regionale numără deja peste 100 de consultanți IT angajați și reprezintă o investiție ce demonstrează potențialul IT al României, în linie cu strategia Deloitte, într-un mediu în care tehnologia joacă un rol esențial. Centrul va genera până la 800 de locuri de muncă până în 2020.

Stabilirea Centrului de tehnologie la București înseamnă o recunoaștere a talentelor IT pe care România le are, precum și a dinamicii pieței locale de IT. Am încredere că acest Centru de Servicii Regionale va deveni unul de referință la nivel mondial și va oferi talentelor IT din România oportunitatea de a-și dezvolta aptitudinile, prin implicarea în proiecte internaționale majore”, a spus Satya Swaroop Roddam (foto), managing director Deloitte Tehnologie.

Centrul de Servicii Regionale este un Shared Services Center (SSC) care urmează modelul a peste 50 de branduri globale care şi-au deschis în România astfel de entităţi ce prestează servicii in house pentru clienţi la nivel regional, continental sau chiar internaţional.

Potrivit oficialilor Deloitte, noul centru va furniza servicii SAP, Analytics/Managementul Informației (AIM) și tehnologii digitale către clienții Deloitte din România, precum și din piețe europene majore precum Marea Britanie și Germania, furnizând aplicații software și servicii către 75% din companiile prezente în Top 100 Fortune.

Intrarea Deloitte pe piaţa de outsourcing din România pune o presiune şi mai mare pe cei ce recrutează persoane cu specializare IT. Resursele de specialişti sunt deja cu mult sub cerere, iar această „vânătoare” de personal calificat determină o creştere continuă a salariilor în domeniu.

Pe lângă contribuția la crearea de noi locuri de muncă, prin angajarea a cel puțin 650 de specialiști IT, Centrul de Servicii Regionale Deloitte declară că va susține, de asemenea, creșterea talentelor locale, prin implicarea lor în proiecte globale importante ale companiei și prin schimbul de experiență cu profesioniștii din celelalte centre ale Deloitte din lume.

Noua echipă vine în completarea celor peste 600 de angajați pe care Deloitte îi are în România.

Centrul European de Servicii Regionale din București se alătură celorlalte trei centre de tehnologie Deloitte din lume, situate în Hyderabad (India), Belfast (Irlanda de Nord), Orlando (SUA), în contextul în care tehnologia reprezintă un pilon de creștere al companiei. Aşadar centrul din România este primul şi singurul centru Deloitte de pe continent.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0