Înainte de a relansa procesul de vânzare, grupul Digital Cable Systems investeşte susţinut şi se pregăteşte de două lansări majore care îi vor remodela profilul: intrarea în competiţia de telefonie mobilă şi lansarea pe piaţa TV unui post propriu, cu profil de nişă şi content distinct. Astfel, DCS va fi cel de-al treilea operator quad-play autentic de pe piaţa românească, asigurând servicii full-range – internet broadband, telefonie fixă şi mobilă şi televiziune. Cel mai aproape este lansarea canalului propriu TV CINEMARATON.
„Avem o licenţă pentru un canal de televiziune pe care îl vom lansa pe 30 martie: se va numi CINEMARATON şi va fi un canal consacrat filmului românesc. Am ales să oferim atât filme artistice vechi şi noi, dar şi documentare de scurt sau lung metraj. Există cerere pentru acest fel de conţinut, iar noi am gândit o mare varietate de producţii româneşti foarte interesante, mai mult sau mai puţin cunoscute.
Mai mult, dorim să adăugăm acestui mix de filme şi o expunere a realizatorilor acestora, care să vină în studio şi să vorbească despre munca şi creaţia lor. Vom încerca să facem, dacă vreţi, un soi de educaţie cinematografică.Canalul va fi la dispoziţia clienţilor de cablu ai AKTA, dar şi la îndemâna operatorilor interesaţi să-l preia în propria grilă pe baze contractuale”, ne-a declarat Dinu Malacopol, directorul general al Digital Cable Systems.
Fondul de investiţii americano-asiatic Pinebridge, proprietarul majoritar al grupului Digital Cable Systems, deţine 63% din acţiuni. Cele două componente ale sale, Digital Cable Systems (DCS) şi AKTA Telecom, reprezintă o forţă redutabilă pe piaţa telecom din România. DCS, companie fondată în 2005, a raportat la finalul anului 2015 o cifră de afaceri de circa 39 mil euro, relativ similară celei din 2014, având un număr de 1.117 angajaţi. AKTA Telecom, firmă înfiinţată în 2012, a ajuns în 2015 la un rulaj de 12,2 mil. euro, beneficiind de o echipă constituită din 626 de angajaţi.
COMMENTS