Compania Don Pedro SRL, unul dintre principalii producători români de hârtie tissue, și-a dublat capacitatea de producție în urma finalizării unui program de investiții în echipamente și utilaje, pentru care a beneficiat de o finanțare în valoare de 31 de milioane de lei de la EximBank.
Prin noua investiție, finalizată recent, societatea a pus în funcțiune o linie de producție total automatizată care transformă o bobină de hârtie (jumbo rola) în produs finit (hârtie igienică și prosop hârtie ), ambalat, etichetat individual/bax și paletizat, transferat pe raft în depozit de unde se încarcă în mijlocul de transport, cu intervenție umană minimă.
”Suntem încântați că am reușit să susținem compania Don Pedro în implementarea acestui proiect de investiții, derulat într-o perioadă plină de provocări pentru mediul de afaceri. Este un semnal îmbucurător faptul că, în ciuda contextului economic dificil, există antreprenori români care continuă să investească pentru dezvoltare, iar faptul că această societate cu viziune de creștere a afacerilor pe termen lung a ales EximBank ca partener financiar confirmă că banca este un veritabil susținător al antreprenoriatului autohton având capacitatea de a propune segmentului corporate soluții financiare ce contribuie la dezvoltarea sustenabilă a afacerilor și a economiei”, a spus Traian Halalai, președintele executiv al EximBank.
Societatea Don Pedro a investit continuu în tehnologie atât pentru creșterea calității produselor sale, cât și pentru majorarea capacității de producție.
Compania vâlceană își desfășoară activitatea într-un spațiu de producție 12.000 mp și depozitare de 18.000 mp și deține un portofoliu de peste 1.200 de produse, atât mărci proprii – El Capitan, Foxia și Pariss, cât și private. Societatea, care are circa 240 de angajați, a înregistrat în 2019 afaceri de peste 114 milioane de lei.
”Faptul că am investit constant în tehnologii de ultimă generație pentru a atinge cele mai înalte standarde de producție și personalizare ne-a permis să ne extindem portofoliului de clienți. În 2019, unitatea noastră de producție era utilizată la capacitate maximă, iar comenzile din partea clienților mari erau în continuă creștere. Acest lucru ne-a determinat să implementăm un nou proiect de investiții, prin care să ne extindem capacitatea de producție și care să ne permită totodată să producem toată gama de produse sub marca proprie premium. Având suportul EximBank am reușit să finalizăm și această etapă de dezvoltare care ne va menține business-ul pe o pantă ascendentă și ne va consolida prezența pe piața de profil”, a spus Petrișor Lazăr, Director General Don Pedro.
COMMENTS