Plățile în numerar la livrare au avut anul acesta o pondere de 70% în totalul expediţiilor DPD România către clienţii magazinelor online. Prin comparaţie, anii trecuţi aportul rambursului cash la livrare pe volumele e-commerce era de 90%. Conform datelor DPD, utilizarea cardului va accelera până la finalul lui 2017, având în vedere că, în prezent, toţi curierii companiei sunt dotaţi cu POS-uri mobile, care permit plata cu cardul, la livrare.
Datele furnizate de companie arată că plățile cu cardul, în detrimentul celor cu numerar, sunt făcute, cu precădere, de tineri cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani, din mediul urban, cu studii superioare, venituri medii spre mari și experiență în cumpărăturile online.
„Dacă anii trecuţi spuneam că peste 90% dintre produsele achiziţionate de la retaileri online erau plătite cu numerar la livrare, iată că, în prezent, cifrele ne arată un avans important al cardului. În curând ne pregătim de un nou Black Friday, ce va genera automat o creştere exponenţială a livrărilor cu plata la destinaţie. Faptul că avem curieri dotaţi cu POS-uri mobile, ce pot încasa rapid cu cardul, zicem noi că ne ajută enorm să eficientizăm timpii şi calitatea livrării”, declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Potrivit datele din anii anteriori, noiembrie este, de departe, luna cu cele mai multe plăți la livrare, datorită reducerilor de Black Friday. La polul opus se află lunile iulie și august, când bugetele românilor sunt plecaţi în concedii și se preocupă mai puțin de achizițiile online.
Printre industriile care generează cele mai multe livrări achitate cu cardul se numără fashion, IT&C și domeniile auxiliare. Magazinele de produse farmaceutice, florăriile online și e-shop-urile de cadouri, în schimb, au cea mai mică pondere din totalul livrărilor achitate cu cardul.
DPD România este parte a Dynamic Parcel Distribution (DPDgroup) din Germania, lider european în curieratul rutier. În România, DPD se află în top 3 companii de curierat. Potrivit datelor Ministerului de Finanţe, firma a încheiat anul trecut cu un rulaj de circa 27 milioane euro. Prin tehnologia inovatoare, cunoașterea pieței locale și cele două servicii, Predict și PalletOne, DPD România oferă o bună experiență de livrare atât expeditorilor, cât și destinatarilor.
Cu o echipă de peste 1.200 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 10 milioane de colete.
COMMENTS