Grupul Carrefour și MoneyGram International, Inc. („MoneyGram”), o companie lider în domeniul tehnologiei financiare globale, care conectează comunitățile din întreaga lume, au anunțat că în 2024 vor extinde serviciile MoneyGram la peste 500 de locații Carrefour din mai multe piețe. Parteneriatul Carrefour – MoneyGram a fost lansat în premieră în România în 2009, iar succesul său a determinat extinderea la nivelul Grupului Carrefour, care îl va implementa în următoarea perioadă în șapte țări: Franța, Spania, Italia, Belgia, Polonia, Brazilia și Argentina.
În prezent, în România serviciul este disponibil în toate hipermarketurile Carrefour din țară (43) și în 10 magazine Carrefour Market, începând de la 31 martie. De la lansare, acest serviciu a cunoscut evoluții pozitive, cu creșteri medii de 30% de la an la an și acumulând peste 40 milioane euro/an.
„Ne bucurăm că am identificat încă din 2009 această nevoie a clienților noștri de a trimite și primi bani într-un mod accesibil, în timp ce merg la cumpărături în magazinele Carrefour România. Pe parcursul parteneriatului nostru local, peste un milion de tranzacții au fost realizate, iar extinderea colaborării cu MoneyGram la nivelul Grupului Carrefour ne confirmă intuiția locală de a anticipa asocieri de servicii cu obiceiurile de cumpărare, astfel încât magazinele Carrefour să fie punctul în care clienții noștri vin și pentru servicii cu valoare adăugată. Echipa noastră caută în permanență noi modalități de a le oferi clienților cea mai bună experiență la cumpărături. Mai mult, ambiția noastră este ca până la finalul anului să extindem serviciul în toate supermarketurile noastre”, a declarat Alexandra Pescaru, Client Service Director, Carrefour România.
„Suntem extrem de mulțumiți de colaborarea de lungă durată MoneyGram cu Carrefour și datorită succesului proiectului nostru, suntem încântați să ne extindem prezența în rețeaua Carrefour din România. Promisiunea noastră este că le oferim clienților noștri servicii din ce în ce mai accesibile, la același standard ridicat de calitate cu care i-am obișnuit până în prezent. Extinderea parteneriatului la nivel național este o confirmare a angajamentului nostru de a oferi clienților MoneyGram cea mai bună experiență de trimitere și primire de bani, oriunde s-ar afla în țară”, a declarat Marius Dobrescu, Head of Sales, Southern Europe, MoneyGram
După clienții Carrefour din România, și clienții Carrefour din Europa și America Latină vor putea să trimită bani către cei dragi direct de la hipermarketul sau supermarketul lor local, în peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume. MoneyGram va sprijini Carrefour în gestionarea operațională a acestui nou serviciu, inclusiv în ceea ce privește implementarea tehnică, conformitatea și serviciile pentru clienți.
„Istoricul colaborării noastre cu MoneyGram pe piața din România, de peste 10 ani, ne-a permis să apreciem propunerea de valoare a adăugării transferului de bani la activitățile noastre bancare tradiționale, fapt care ne-a confirmat că există o nevoie în creștere pentru clienții noștri. Expertiza globală a MoneyGram în domeniul transferurilor de bani între persoane fizice ne va permite să oferim un serviciu simplu, unificat și sigur în opt țări Carrefour. Această colaborare susține ambiția noastră de a răspunde în mod constant nevoilor zilnice ale clienților noștri cu cele mai bune servicii”, a declarat Benjamin Dubertret, Directorul Grupului de Servicii Financiare și Comerciale al Carrefour.
„Suntem încântați să ne asociem cu Carrefour și să ne extindem serviciile noastre de top în rețeaua lor globală. Întrucât cererea consumatorilor continuă să varieze în funcție de nevoile specifice fiecărei piețe, înțelegem importanța de a oferi opțiuni. Acest parteneriat cu unul dintre cei mai mari retaileri din lume subliniază angajamentul nostru continuu de a pune clienții pe primul loc și de a stimula accesul la plăți transfrontaliere convenabile și fiabile. Ne așteptăm la o creștere continuă prin această colaborare strategică”, a declarat Alex Holmes, președinte și CEO al MoneyGram.
COMMENTS