Taxify, unul dintre liderii rețelei de transport on-line în Europa și Africa, a anunţat că scade prețurile la 1.30 tarif unic pe km. Noua aplicație la nivel european lansată recent în România a decis să scadă prețurile pentru a fi mai aproape de clienții Taxify, oferind în continuare aceleași servicii calitative la un preț mult mai mic, aliniat la cerințele din piață.
Aplicația, care poate fi descărcată de pe iOS și Android, scade tarifele la 1,3 lei per km și pornirea, 0,2 lei/minut. Avantajul este prețul fix de fiecare dată când utilizatorii folosesc Taxify, fără opțiunea de “surge pricing”. Odată instalată, poate fi folosită atât în București, cât și în oricare din orașele din Europa sau din lume unde Taxify este prezent.
“Am decis să scădem prețurile pentru a fi mai aproape de clienții Taxify mai ales că am văzut din partea lor un feedback foarte bun după lansarea în România. Chiar dacă am scăzut prețul per km la 1,30, calitatea serviciilor rămâne mai rentabilă, datorită prețului fix, dar și pentru că oferim aceleași servicii calitative atât pentru clienți, cât și pentru șoferii Taxify.”, a precizat Markus Vilig (foto), CEO al Taxify
La instalare fiecare utilizator primește prima călătorie gratuită prin codul promoțional BUCUREȘTI, iar de fiecare dată când utilizatorul oferă propriul cod de instalare Taxify din aplicație prietenilor, aceștia primesc o altă cursă gratuită la finalul călătoriei.
Aplicația Taxify funcționează la fel ca alte servicii de ridesharing, iar prețul râmane constant și nu se schimbă niciodată pe parcursul călătoriei. Plata se face prin intermediul cardului, astfel clienții Taxify au parte de o călătorie fără bătăi de cap.
Taxify își tratează în mod egal atât clienții cât și șoferii. Siguranța este pe primul loc, iar selecția șoferilor este riguroasă: vârsta minimă 21 de ani, cazier judiciar fără înscrieri, numărul de puncte de penalizare din cazierul auto pe ultimii 5 ani să nu fie conțină abateri grave, mașina să nu fie mai veche de 10 ani etc.
Şoferii Taxify au parte de cele mai bune condiții din piață, cu un comision mai mic și bonusuri de performanță. Astfel, un tratament bun pentru șoferi se arată și prin servicii mult mai bune pentru utilizatorii Taxify,
Odată cu lansarea, Taxify ofera clienţilor un cod promoțional cu ajutorul căruia au prima cursă gratuită, în limita a 20 lei.
COMMENTS