- Fiecare magazin online cu afaceri de peste 500.000 Euro și minimum 300 de produse în portofoliu este eligibil pentru intrarea pe marketplace-ul Altex
- 61% dintre vânzările automatizate prin easySales se realizează prin marketplace-uri și 39% prin site-urile proprii ale comercianților
- Categoriile de produse din marketplace-ul Altex sunt jucării, sport, băuturi, home & deco, DIY & bricolaj, sanitare și produse pentru copii
- Comisionul unic al marketplace-ului Altex este de 8% din valoarea tranzacției
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales integrează de acum și accesul la marketplace-ul Altex și deschide accesul afacerilor online la 12 milioane de noi vizitatori unici.
„Motivația strategică a integrării marketplace-ului Altex în platforma noastră este de a oferi comercianților o gamă largă de canale de vânzare și de a-i ajuta să își extindă afacerile lor online. Integrarea cu Altex deschide noi categorii de produse pentru aceștia și le permite să își diversifice canalele de vânzare, prin accesul la unul dintre cele mai mari magazine online din România”, spune Ciprian Cazacu, cofondator easySales.
Fiecare magazin online cu afaceri de peste 500.000 Euro și minimum 300 de produse în portofoliu este eligibil pentru intrarea pe marketplace-ul Altex, iar capacitatea de livrare, pentru eligibilitate, este de până la două zile lucrătoare.
„În relația cu partenerii, în cadrul marketplace Altex, preluăm integral zona de livrare, cu o taxă unică de livrare pentru clienți. Ne concentrăm pe calitatea produselor, pe calitatea partenerilor, dorim să asigurăm o varietate cât mai largă de produse în categoriile complementare pe care le dezvoltăm, obiectul principal fiind acela de a deveni un marketplace important în regiune”, spune Monica Ciolănel, Director MarketPlace Altex România.
Categoriile de produse din marketplace-ul Altex ce pot fi accesate de magazinele online sunt jucării, sport, băuturi, home & deco, DIY & bricolaj, sanitare și produse pentru copii. Altex este și unicul marketplace din România care precepe o taxă unică per comandă, de 8% din valoarea acesteia.
Potrivit studiilor proprii, 61% dintre vânzările automatizate prin easySales se realizează prin marketplace-uri și 39% prin site-urile proprii ale comercianților.
Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce este deja prezentă, în afara țării, în Bulgaria și Ungaria, iar anul acesta își va continua extinderea pe alte piețe externe.
La finalul anului 2022, clienții din portofoliul easySales au listat peste 10 milioane de produse pe diferite platforme marketplace, au generat mai mult de 3 milioane de facturi și 3 milioane de documente de livrare, în mod automatizat, și au beneficiat de traduceri automate pentru 900.000 documentații de produse. Valoarea totală a comenzilor procesate prin easySales era, la finalul lunii decembrie, de peste 400 milioane euro.
COMMENTS