Ebury România: creștere de peste 300% a numărului de clienți în ultimul an

Ebury România: creștere de peste 300% a numărului de clienți în ultimul an

  • Fintech-ul unicorn împlinește doi ani de prezență pe piața românească

Într-o perioadă în care multe afaceri din România sunt afectate ca urmare a pandemiei, biroul Ebury din București a continuat să ofere sprijin companiilor în tranzacționarea globală, prin soluții personalizate de acoperire a riscului valutar (hedging). Mai mult, Ebury a definitivat recent parteneriatul strategic cu Banco Santander, prin care banca spaniolă a achiziționat pachetul majoritar (50,1%) din acțiunile fintech-ului, pentru aproximativ 400 milioane de euro. Cu sprijinul unui grup internațional precum Santander, Ebury își va putea extinde activitatea pe noi piețe din America Latină și Asia.

Fintech-ul unicorn Ebury împlineste doi ani de prezență pe piața românească, perioadă în care s-a dezvoltat constant, devenind cea mai mare companie financiară nebancară din țară dedicată IMM-urilor și marilor companii implicate în comerțul internațional. Rezultatele obținute plasează Ebury România în top 10 piețe Ebury dintre cele 20 existente la nivel global.

Biroul local deține o echipă formată din 25 de consultanți forex, care lucrează cu 800 de corporații și IMM-uri, înregistrand o creștere de peste 300% a numărului de clienți  comparativ cu primul an de activitate. Ebury România a încheiat anul fiscal curent cu venituri mai mari cu 400% față de anul anterior.

„Crizele globale precum cea provocată de pandemia de COVID-19 sunt momente în care cu toții trebuie să ne reorganizăm modelul de afaceri și poziționarea produselor noastre pe piață, în funcție de situația economică a industriilor cu care lucrăm. În perioadele cu volatilitate ridicată pe piață, companiile sunt mai expuse riscurilor, pe care nu le pot controla fără a avea acoperire. Noi, Ebury, ne vom concentra pe aceeași strategie, de a sprijini companiile să economisească în ceea ce privește comisioanele și a le proteja de riscuri valutare, prin planurile noastre de hedging”, declară Johan Gabriels, Managing Director Ebury România și Bulgaria.

Pentru a răspunde dificultăților cu care companiile se confruntă în această perioadă, ca urmare a întreruperii lanțurilor de aprovizionare și distribuție, fintech-ul a lansat serviciul de client matching. Prin intermediul acestuia, Ebury poate pune în contact clienți și furnizori de pe întreg globul, în funcție de nevoile individuale, astfel încât să genereze noi oportunități de afaceri pentru ambele părți.

Ebury are 25 de birouri în întreaga lume și peste 44.000 IMM-uri și clienți corporativi. Numai anul trecut, Ebury a adăugat peste 12.000 de clienți internaționali și intenționează să își mențină trendul de creștere în anii următori.

Compania și-a continuat activitatea în contextul pandemiei de coronavirus și are un bilanț echilibrat, bazându-se pe o rezervă de lichiditate solidă și pe niveluri de numerar și de capital foarte bune. Cei peste 1000 de angajați au avut posibilitatea de a-și desfășura activitatea imediat de la domiciliu, datorită sistemul iCloud implementat la nivelul companiei.

Conform estimărilor Ebury, dintre cele circa 12.300 de companii din România cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, care tranzacționează un volum semnificativ de plăți internaționale, aproximativ 28% lucrează deja cu un fintech. În plus, compania estimează că aproximativ 66% dintre acestea iau în considerare încheierea, în decurs de un an, a unui parteneriat cu un furnizor de servicii financiare de tip fintech, în paralel cu serviciile bancare tradiționale.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0