Criza de Covid-19 determină companiile să adapteze modul de lucru al angajaților la noile condiții, iar industria fintech nu face excepție. Ca măsură de limitare a răspândirii noului coronavirus, fintech-ul unicorn Ebury pune în stand-by deschiderile de noi birouri fizice și își continuă extinderea la nivel național angajând specialiști din piața financiară care vor lucra de la distanță.
Recrutări în orașe mari din țară
Cu toate că anul 2020 este marcat de pandemie, Ebury își continuă planurile de creștere a a businessului în România, una dintre cele mai dinamice piețe ale sale la nivel european. În perioada următoare, compania se concentrează pe recrutarea de specialiști în regim remote pentru poziția de senior sales consultant, în orașele Arad, Iași, Cluj și Timișoara.
Politica de `work from home` a Ebury, flexibilitate și performanță ridicate
Capacitatea de a atrage și reține talentele este un diferențiator cheie în industria dinamică și competitivă a fintech-ului, iar Ebury consideră oportunitatea de muncă de la distanță un beneficiu esențial în noua normalitate care se conturează la nivel global.
Astfel, Ebury urmărește să crească nivelul de eficiență al celor peste 1000 de angajați, precum și bunăstarea și satisfacția acestora, asigurându-le mai multă flexibilitate în gestionarea programului de lucru.
Consolidarea activităţii în regiunea Europei Centrale și de Est
De asemenea, Ebury își continuă dezvoltarea în ţările din Europa Centrală și de Est, o regiune cu potenţial unic privind serviciile fintech, cu o creștere de circa 40% de la an la an. Recent, compania l-a recrutat pe Alex Gu, un specialist cu peste 10 ani de experiență financiară și comercială, din Varșovia, pentru a conecta clienții Ebury din regiune cu furnizorii din China. Absolvent al Academiei de Business Ernst&Young, Alex Gu a lucrat anterior pentru companii precum PwC (Polonia), Shanghai Huayou International Logistics (Olanda) și EPRO E-commerce Group Limited (Hong Kong).
„Pentru Ebury, criza pandemică a reprezentat o ocazie de a-și demonstra agilitatea și adaptabilitatea la noile tendințe privind modul de lucru. Deși am pus pe hold deschiderile de birouri fizice, ne continuăm planurile de extindere și recrutăm oameni talentați, care să livreze soluții financiare inovatoare clienților Ebury din diferite regiuni. Noile aplicații de videoconferință, platforma Ebury de ultimă generație, dar și sistemul de iCloud al companiei permit angajaților noștri să realizeze tranzacții din orice colț al lumii, fără a depinde de un sediu fizic al companiei”, a declarat Johan Gabriels, Managing Director Ebury, Europa de Est.
Ebury, al cărui acționar majoritar este Banco Santander, este una dintre companiile fintech cu cea mai rapidă creștere din Europa, specializată în strategii de tranzacționare forex, managementul riscului valutar, plăți internaționale și finanțarea comerțului pentru corporații locale și IMM-uri.
Ebury are în prezent 25 de birouri în întreaga lume și peste 45.000 IMM-uri și clienți corporativi. Numai anul trecut, compania a adăugat peste 12.000 de clienți internaționali pe care îi ajută să își gestioneze riscul valutar și să își planifice strategic plățile internaționale, pentru a-și accelera creșterea. Compania este un fintech unicorn, cu operațiuni în peste 20 țări și 140 de monede, mărindu-și veniturile cu o medie de 50% pe an în ultimii trei ani. Ebury a fost inclusă în topurile Tech City Future 50 și Deloitte Technology Fast 50, 2017, care premiază companiile de tehnologie din UK cu cea mai rapidă creștere.
COMMENTS