Edenred România continuă demersul digitalizării în piața beneficiilor extra-salariale, lansând platforma de tip e-commerce pentru IMM-uri. În următoarele luni Edenred va lansa prima soluție din România pentru plăți mobile cu tichete. Prin platforma econtract.edenred.ro, procesul de comandă a tichetelor de masă se mută integral online, iar IMM-urile care au până în 10 salariați și nu au mai oferit în trecut beneficii extrasalariale de la Edenred pot comanda în doar câteva minute tichete de masă și tichete cadou, inclusiv pe suport electronic.
În România, 90% dintre companiile mari, cu peste 200 de angajați, acordă salariaților carduri sau tichete de masă și cadou, acestea fiind cele mai des utilizate beneficii extra-salariale. În total, peste 2.5 milioane de salariați români beneficiază de tichete de masă.
În cazul IMM-urilor însă, procentul scade semnificativ: conform cercetărilor de piață realizate de Edenred România, mai puțin de o treime (27%) dintre companiile cu 2-10 angajați și doar jumătate (52%) dintre companiile cu 11-40 de angajați oferă aceste beneficii salariaților lor.
« Lansând platforma online econtract.edenred.ro, ne adresăm antreprenorilor și IMM-urilor care au un apetit ridicat pentru soluții digitale și tehnologii ce îi ajută să câștige timp și să elimine procesele birocratice. Adesea, percepția antreprenorilor din întreprinderile mici este că tichetele de masă sunt potrivite în special companiilor mari, cu mulți angajați, având proceduri contractuale și de achiziții complexe. În realitate, lucrurile sunt mult mai simple și am decis că noua platforma de ecommerce să reflecte specific acest lucru: flexibilitate, rapiditate, fără birocrație și fără timp pierdut.”, declară Dana Sîntejudean (foto), Director General al Edenred România și Moldova.
Edenred s-a concentrat major în ultimii ani către o reconfigurare digitală a ecosistemului său de produse și de soluții pentru beneficii extrasalariale: tichetele de masă, precum și cele cadou sau de vacanță, au migrat rapid către carduri contactless.
În perioada următoare, beneficiarii tichetelor Edenred România vor avea la dispoziție și o aplicație mobilă care să le asigure posibilitatea de a plăti prin smartphone.
Cu peste zece milioane de tranzacții mobile deja efectuate în 2017, Edenred a devenit primul jucător din industrie care a lansat un portofoliu global multi-brand de soluții de plăți mobile, acoperind trei continente (Europa, America Latină și Asia).
Grupul Edenred a lansat primul program de plăți mobile în Franța, în iulie 2016, urmat de Spania în decembrie 2016, cu aplicația Apple Pay pentru utilizatorii de carduri Ticket Restaurant, și va implementa în curând sistemul de plăți mobile în Italia pentru titularii de carduri ExpendiaSmart. În Suedia, Edenred a introdus Samsung Pay în martie 2017 și va extinde în scurt timp soluția și în Brazilia. Edenred dezvoltă, de asemenea, soluții proprii în Finlanda, Italia, Slovacia și Taiwan.
„Creșterea plăților mobile este un punct de cotitură istoric pentru Edenred; marchează o accelerare atât în trecerea noastră la digital, cât și în efortul nostru de a ne diferenția portofoliul de servicii. Ne continuăm strategia, care vizează în special transformarea tehnologiei digitale într-un puternic motor de creștere.”, a declarat Dana Sîntejudean, Director General Edenred România și Moldova.
Edenred deservește în România peste 35.000 de companii-client și peste 1 milion de utilizatori pentru tichete și carduri de masă Ticket Restaurant, tichete și carduri cadou, tichete de creșă, vouchere de vacanță, tichete sociale, precum și carduri preplătite pentru cheltuieli de afaceri.
Edenred este liderul mondial în soluții tranzactionale pentru companii, angajați și comercianți, cu un volum de business de peste 26 miliarde euro generat în 2017, din care 78% prin soluții digitale.
COMMENTS