Prezent de 4 ani în Galaţi, Euroanswer îşi măreşte echipă locală într-un ritm constant. Cu 80 de posturi de lucru adăugate recent, Centrul Euroanswer din Galaţi număra acum 200 de posturi de lucru pentru proiecte de suport tehnic, gata să preia solicitările clienţilor rapid, eficient şi profesionist.
Referindu-se la extinderea operaţiunilor în Galaţi, Paul Scanlon (foto), CEO Euroanswer, a declarat: „Credem că tărie că oamenii sunt cea mai importantă resursa pe care o avem şi principalul element al evoluţiei noastre, astfel că investim permanent în creşterea şi în dezvoltarea echipei. Adăugarea a încă 80 de posturi de lucru la Galaţi vine ca o consecinţă firească a extinderii operaţiunilor Euroanswer în România. Într-o industrie în continuă dezvoltare, Euroanswer iese în evidenţă prin profesionalism, servicii de înaltă calitate şi o gamă variată de soluţii pentru necesităţile clienţilor. Tindem spre perfecţiune în tot ceea ce facem şi punem calitatea pe primul plan, indiferent de anvergura proiectului desfăşurat!”
Având încredere în potenţialul pe care România îl oferă în domeniul Customer Support, Euroanswer – companie din Marea Britanie înfiinţată în 2004 – a inaugurat în 2012 Centrul din Galaţi. Alături de Centrele operaţionale din Skopje (Macedonia) şi Bucureşti, Centrul din Galaţi joacă un rol important în strategia de dezvoltare a companiei pe plan regional. În prezent, Centrul Euroanswer din Galaţi deserveşte 5 proiecte de outsourcing în 6 limbi: romana, engleza, rusă, italiană, franceză şi spaniola. Dintre facilităţile de care se bucura echipă locală amintim: multiple oportunităţi de promovare şi dezvoltare pe plan personal, atât în cadrul Centrului Euroanswer din Galaţi, cât şi în cadrul altor Centre Euroanswer, un mediu de lucru plăcut, echipamente moderne şi participarea regulată la evenimente.
Din 2004 şi până în prezent, Euroanswer este un lider în servicii pan-europene BPO şi ITO. Cu sediul în Capitala României, Euroanswer dispune de 3 Centre operaţionale: Bucureşti, Galaţi şi Skopje. Aceste Centre oferă Customer Support în 25 de limbi clienţilor din peste 40 de ţări. De peste 10 ani, Euroanswer colaborează cu una dintre primele 5 companii IT la nivel mondial, oferind suport pentru 10 milioane de utilizatori în 10 limbi de circulaţie internaţională.
Business-ul local al Euroanswer creşte cu 30% în fiecare an şi, recent fiind semnate pe termen lung câteva contracte importante. Pentru a face faţă solicitărilor primite din partea clienţilor, compania îşi extinde permanent echipa.
Potrivit datelor Ministerului de Finanţe, Euroanswer SRL a încheiat anul 2015 cu un rulaj de 9,6 mil. lei (cu aproape 47% mai mult decât în anul precedent!) şi cu o echipă alcătuită din 95 de angajaţi.
COMMENTS