Eurosender încheie un parteneriat strategic cu ERGO

Eurosender încheie un parteneriat strategic cu ERGO

Eurosender_RomaniaEurosender, prima platformă de expediții door-to-door la nivel european, a semnat un parteneriat strategic cu ERGO, unul dintre cele mai importante grupuri de asigurări din Europa. Parteneriatul oferă asigurări suplimentare pentru clienții care accesează servicii de curierat prin intermediul Eurosender, la unul dintre cele mai mici prețuri de pe piață.
Înainte de a finaliza acest parteneriat, coletele erau asigurate de Eurosender cu o valoare de până la 200 Euro. Acum, clienții au posibilitatea de a alege între două pachete de asigurare diferite: unul cu acoperire de până la 1.000 de euro și unul cu acoperire de până la 2.000 de euro. Asigurarea suplimentară poate fi achiziționată în timpul procesului de comandă și pornește de la tarife de doar 1.99 EUR.
Pachetele de asigurare sunt disponibile pentru toate tipurile de clienți, atât pentru consumatorii finali, cât și pentru companii.
“Am observat o cerere mare din partea clienților pentru pachete de asigurare suplimentară, deoarece majoritatea acestora transportă bunuri de mare valoare. Așadar, atunci când caută un serviciu de transport, clienții doresc servicii integrate și fiabile, astfel încât, în cazul nefericit de pierdere sau alte probleme ale pachetelor, să își poată recupera cu ușurință pierderile. Ne-am dorit să găsim o soluție care să nu crească în mod semnificativ prețul final al serviciului și am reușit acest lucru prin cooperarea cu ERGO. Căutăm constant noi soluții care să îmbunătățească serviciile noastre, acest parteneriat reprezentând un pas important în atingerea obiectivului de a deveni principalul jucător de pe piața europeană de transport de colete”, declară Silvana Rodriguez, COO la Eurosender.
Prin oferirea unor tarife reduse pentru asigurarea suplimentară, Eurosender estimează o creștere a vânzărilor cu cel puțin 20%. În același timp, colaborarea cu o companie de asigurări de dimensiunea ERGO va crește expunerea și credibilitatea internațională a Eurosender și va poziționa compania ca pe un jucător cheie pentru oferirea celor mai bune soluții de asigurare pentru transport de colete de pe piața europeană.
Sesizând modelul de business dezvoltat de Eurosender și potențialul industriei de transport în ceea ce privește asigurarea bunurilor, ERGO a decis de asemenea să investească în cadrul companiei. Astfel, Eurosender a primit recent fonduri în valoare de 300.000 de euro prin intermediul unei noi runde de investiții conduse de ERGO.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0