În primul trimestru din 2022, UNIQA a continuat să își dezvolte activitatea, cu obiective clare de creștere durabilă și îmbunătățire a experienței oferită clienților.
UNIQA Asigurări a încheiat primele trei luni din 2022 cu o creștere semnificativă de 34% a volumului vânzărilor de asigurări non-auto, comparativ cu aceeași perioadă din 2021, înregistrând prime brute subscrise în valoare de 12,3 milioane euro, conform IFRS, pentru această linie de activitate. Evoluția vânzărilor de asigurări de locuință și bunuri, în zona Retail și asigurări de incendiu și răspunderi, în zona Corporate a continuat să susțină dezvoltarea companiei pe acest segment strategic.
În ceea ce privește asigurările auto, UNIQA Asigurări este alături de clienți cu soluțiile CASCO de asigurare facultativă. Compania continuă să își asume impactul generat de măsurile aplicate constant pentru îmbunătățirea calității portofoliului și serviciilor pe acest segment. Astfel, la finalul primului trimestru din 2022, volumul vânzărilor CASCO a fost cu 13% mai mic decât cel înregistrat în aceeași perioadă din anul anterior.
“Strategia UNIQA pentru dezvoltare durabilă este ghidată de transformare și decizii curajoase. Anul trecut, am pornit într-o nouă călătorie, cu un focus mai mare pe client și poziționarea nevoilor acestuia în centrul activității UNIQA. Acționăm cu respect, transparență, integritate și transformăm toate aceste atribute în acțiuni concrete. Primele rezultate din 2022 ne arată că am continuat să ne îmbunătățim profitabilitatea și să creştem pe segmentele unde ne dorim să oferim clienților produse și servicii cu valoare adăugată și relevante în raport cu nevoile lor de protecție prin asigurări. Vrem să îi inspirăm pe clienții noștri, prin modul în care ne comportăm și prin importanța pe care o acordăm nevoilor acestora, cu atât mai mult în contextul actual, marcat de numeroase provocări. De aceea, vrem să fim parte din viața clienților, din cercul lor de încredere și să rezonăm cu ceea ce îi reprezintă, cu valorile și așteptările pe care aceștia le au. Viziunea UNIQA este de a construi o experiență de 5 stele, pentru a avea cei mai loiali clienți și parteneri din piață”, a declarat Paul Cazacu, Președinte Directorat – CEO UNIQA Asigurări.
Rezultatele UNIQA Asigurări de viață din primele trei luni ale acestui an indică un volum al primelor brute subscrise din vânzarea asigurărilor de viață situat la nivelul de 6,9 milioane euro, conform IFRS, în creștere cu 18%, comparativ cu același interval de referință din 2021. Asigurările de viață destinate produselor de creditare și asigurările de viață tradiționale au avut cea mai importantă contribuție la aceste rezultate.
“Soluțiile de asigurare de viață de la UNIQA sunt puternic ancorate în realitatea clienților și adaptate unei diversități de situații, în funcție de etapele din viața acestora. Aducem aceste soluții tot mai aproape de clienții noștri, atât prin relevanța riscurilor acoperite, cât și prin ușurința cu care pot fi accesate, cu ajutorul consultanților noștri sau prin intermediul platformelor digitale, dezvoltate alături de partenerii bancari. Evoluția rezultatelor UNIQA Asigurări de viață ne arată că suntem un jucător tot mai relevant în piața din România. Continuăm să ne dezvoltăm activitatea, cu prioritatea clară de a oferi clienților noștri o experiență de cea mai bună calitate. Pentru o viață mai bună, împreună cu UNIQA”, a precizat Mihaela Stroia, CEO UNIQA Asigurări de viață.
Volumul total al primelor brute subscrise de UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață în primul trimestru al anului curent a fost de aproape 27 milioane euro, conform IFRS, marcând astfel un avans de 7%, comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.
Valoarea profitului net cumulat al celor două companii UNIQA la finalul lunii martie 2022 este de 2,1 milioane euro, conform IFRS, în creștere cu 3,4% față de primele trei luni din 2021.
În prima parte a acestui an, UNIQA a mai făcut un pas important pentru a oferi clienților săi o experiență digitală superioară, prin îmbunătățirile aduse fluxului în cazul asigurării de călătorie. În acest sens, a fost simplificată interacțiunea utilizatorului cu ANA, consultantul digital la achiziționarea polițelor de călătorie, atât în website, cât și în portalul MyUNIQA. Această măsură susține și completează strategia de produse și servicii a companiei, poziționând în prim plan nevoile clienților și oferindu-le soluțiile optime de protecție prin asigurare.
“Eficiența în modul în care ne organizăm activitatea și ne definim procesele va fi factorul diferențiator în viitor, cu valoare adăugată pentru clienții noștri. În acest scop, continuăm inițiativele de digitalizare și inovare și învățăm să facem lucrurile mai simplu”, a precizat Paul Cazacu, Președinte Directorat – CEO UNIQA Asigurări.
Calitatea experienței oferită clienților se reflectă și în numărul mic de reclamații, UNIQA poziționându-se, în continuare, în rândul companiilor de asigurări din România cu cele mai puține nemulțumiri adresate de către clienți. Astfel, în primul trimestru din 2022, UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de viață au înregistrat un număr total de 58 de petiții, dintre care 38 unice și 20 conexe.
UNIQA are o istorie de peste 10 ani în piața asigurărilor din România și beneficiază de peste 200 de ani de experiență, ca parte dintr-un grup financiar internațional, cu o prezență tot mai puternică la nivel european. Potrivit noului său model de afaceri, compania poziționează în centrul activității nevoile clienților, adresate specific pe segmentele Retail, Bancassurance și Corporate & Affinity, oferind produse și servicii relevante, accesibile și inovatoare, la nivelul celor mai înalte standarde de calitate.
COMMENTS