evoMAG inaugurează un nou sediu şi showroom şi dublează capacitatea depozitului. Măsura vine ca urmare a creşterii vânzărilor companiei şi, în acelaşi timp, face parte din strategia de pregătire a evoMAG pentru Black Friday şi pentru cel mai aglomerat sezon din an. Relocarea a presupus o investiţie totală de 100.000 de euro.
„Creşterea vânzărilor evoMAG a impus această masură. Aveam nevoie să trecem la un nou nivel, care să ne permită să lucrăm cu stocuri mai mari, să fim mai flexibili, să avem un rulaj mai bun şi să livrăm mai rapid produsele către clienţi”, spune Mihai Pătraşcu (foto), CEO evoMAG.ro.
„Pe lângă un spațiu care ne permite să fim mai rapizi și mai organizați, oferim mai multe locuri de parcare pentru clienți și beneficiem de o parcare specială, cu mai multe rampe, care eficientizează recepţia şi livrarea produselor. În prezent, aproximativ 35% din totalul comenzilor evoMAG sunt cu ridicare din showroom. Ne așteptăm ca această pondere să crească cu 15%”, mai declară acesta.
Noul showroom, situat în Splaiul Unirii, nr. 257 – 259, permite expunerea mai multor produse, iar amplasarea acestuia pe o arteră intens circulată va atrage un număr mai mare de clienţi.
Mutarea evoMAG este menită să susţină o cifră de afaceri de peste 20 de milioane de euro în 2016, în creştere cu aproximativ 20%, depăşind ritmul anual de evoluţie a pieţei locale de comerţ electronic.
evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerţ electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness şi produse destinate nou-născuţilor.
evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.
COMMENTS