Exim Banca Românească continuă să-și dezvolte portofoliul de servicii digitale și oferă clienților persoane fizice posibilitatea de actualizare a datelor personale complet electronic, prin internet/mobile banking, o metodă comodă și accesibilă care permite actualizarea periodică a datelor oricând și de oriunde, fără a mai fi necesară deplasarea în sucursale.
Pentru a-și putea actualiza datele prin internet/mobile banking, clienții băncii trebuie să acceseze secțiunea Actualizare date personale, disponibilă în setările e-ximBanking și să completeze formularul aferent. Procesul este unul simplu și ușor, în condițiile în care formularul de actualizare are câmpurile precompletate cu informațiile deja furnizate.
În urma introducerii acestei noi funcționalități, clienții vor primi și notificări în aplicație referitoare la momentul în care trebuie făcută actualizarea periodică a datelor, o obligație legală ce trebuie respectată pentru menținerea siguranței și conformității în sistemul bancar și pentru o experiență bancară fără întreruperi.
Aplicația de Mobile Banking – e-ximBanking – poate fi descărcată GRATUIT din Google Play și App Store și oferă utilizatorului o gamă largă de opțiuni – acces nelimitat la conturi, posibilitatea de a efectua plăți și transferuri către alte conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finanțelor personale.
Exim Banca Românească este o bancă universală 100% românească, aflată în top 10 cele mai mari instituţii de credit după active. Banca oferă clienților săi o gamă largă de produse și servicii de calitate, adaptate nevoilor acestora:
- pachete de cont curent cu carduri atașate, special concepute pentru diverse segmente de clienți – de la copii și studenți, până la pensionari,
- credite cu dobânzi competitive (credite de nevoi personale, credite ipotecare etc.),
- printre cele mai bune dobânzi la depozite,
- Internet și Mobile Banking, inclusiv plăți cu telefonul mobil.
Exim Banca Românească operează o rețea națională de distribuție de 82 de sucursale și 26 de Centre de Afaceri, acestea din urma fiind dedicate exclusiv companiilor, rețea care îi permite să fie aproape de clientela de retail și corporate și să implementeze diverse programe de dezvoltare românești și europene.
COMMENTS