Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine (FABIZ) în parteneriat cu EY România lansează astăzi, 27 ianuarie, platforma HEY!. Gândită pentru a rezolva o serie de nevoi generate de perioada pandemiei, platforma își propune să optimizeze interacțiunea dintre studenți, Alumni și persoanele terțe (profesori, părinți, companii) cu secretariatului facultății. Prin intermediul acesteia, studenții și profesorii pot să transmită către secretariat și să obțină informațiile și documentele necesare într-un timp optim și într-un mediu sigur. Platforma poate fi accesată fie pe website-ul dedicat, fie din aplicația FABIZ, disponibilă în iOS și Android.
„Suntem încântați de noua colaborare dintre FABIZ și EY, ce a dus la realizarea platformei “HEY!”. Aceasta este disponibilă la adresa hey.fabiz.ase.ro și va permite interacțiunea directă dintre studenți, Alumni și persoane terțe cu secretariatul facultății.
Această inițiativă vine ca urmare a strategiei de digitalizare promovată de noul management al facultății și reprezintă un model de bune practici de colaborare dintre mediul de afaceri și cel academic. Toate inițiativele de digitalizare și automatizare din cadrul facultății sunt accesibile din aplicația mobilă „FABIZ” (disponibilă pe iOS și Android), ce reprezintă punctul central pentru toate informațiile necesare studenților noștri”, a declarat Tănase Stamule, Decan al Facultății Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine (FABIZ).
Dezvoltarea platformei, susținută financiar de EY România, a durat șase luni și au fost finalizate testele de funcționare, astfel că platforma este operațională indiferent de gradul de încărcare. Accesând-o, studenții FABIZ pot trimite, de exemplu, diverse documente sau cereri către secretariat (cerere fișă de lichidare, cerere reînmatriculare studii licență/master, cerere retragere documente originale, cerere retragere studii licență/master, obținere adeverință, cerere bursă sociala și loc în cămin), primesc un număr de înregistrare, pot vedea ce secretar se ocupă de cererea lor și sunt la curent cu statusul fiecărei cereri. Solicitările pot fi trimise în cele trei limbi de predare: engleză, franceză și germană.
Pentru reprezentanții facultății, platforma asigură o mai bună gestionare a solicitărilor, le permite să aibă o evidență în timp real a numărului și tipului cererilor primite, pe categorii, și cât durează rezolvarea lor.
Irina Mînzală, HR Director, EY România & Moldova: „Sperăm ca platforma “HEY!” să deschidă un capitol nou în comunicarea studenților și a tuturor colaboratorilor FABIZ cu forumurile facultății. Ne bucură ambiția FABIZ de a pune în practică inițiative de digitalizare și automatizare. Este o investiție în viitor și în potențialul studenților facultății, care sunt foarte deschiși la învățare și interesați de inovație. Ne dorim ca această platformă să le simplifice interacțiunea cu facultatea și astfel să câștige mai mult timp pentru lucrurile care contează cu adevărat pentru ei.”
EY România este partener FABIZ încă din 2016, implicând anual membrii echipei în susținerea de cursuri, prezentări, ateliere de lucru în cadrul facultății, pe subiecte de strategie, audit, finanțe corporative și taxe, sprijinind totodată financiar noi proiecte școlare sau de amenajare și modernizare a spațiului facultății. În acest an, începând cu 24 februarie, EY România va susține integral modulul opțional de automatizare a proceselor.
COMMENTS