Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare creată de Brandocracy

Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare creată de Brandocracy

Fagura, platforma de investiții alternative în finanțarea antreprenorilor, marchează o nouă etapă în parcursul său, dezvăluind o identitate vizuală proaspătă și modernizată, precum și o nouă strategie de poziționare. Nu e doar o schimbare, ci și un pas semnificativ în expansiunea și consolidarea poziției brandului pe piața europeană, reflectând evoluția și ambițiile brandului pentru viitor. Toate elementele de brand subliniază promisiunea platformei de a da „şanse viselor înaintea celorlalţi” și de a construi o „comunitate de creștere financiară”.

Planurile de business au nevoie de o strategie adecvată, ceea ce a dus, acum câteva luni, la demararea procesului de redefinire și repoziționare a brandului. Strategia și direcțiile de acțiune concrete au inclus și crearea unei noi identități vizuale, o reprezentare proaspătă și vibrantă – care să reflecte corect spiritul inovativ și principiile care ghidează compania. Noua identitate vizuală a Fagura introduce un logo nou, dar și o nouă imagine a site-ului. 

Schimbările au fost documentate și elaborate printr-o colaborare cu  echipa Brandocracy, coordonată de Anca Rarău, într-un proiect de consultanță de identitate vizuală și de brand în cadrul programului Star Venture al Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD), cu susținerea financiară a Uniunii Europene. Specializată în strategii de brand și marketing, echipa Brandocracy reunește profesioniști români cu experiență relevantă în domeniu, care numai în ultimii cinci ani au lucrat pentru peste 50 de branduri locale și internaționale. În demersul de rebranding pentru  Fagura, întreaga abordare strategică conectează obiectivele companiei cu poziționarea brandului în piață, respectiv cu instrumentele de comunicare – verbală și vizuală.

„Proiectul de rebranding al Fagura a însemnat, în primul rând, construirea strategiei de brand și integrarea viziunii fondatorilor, a obiectivelor de business, cu personalitatea brandului, cu modul de manifestare a acestuia în tot ceea ce ține de funcționalități și interacțiunea cu clienții.  Fagura vine cu tehnologie avansată, inovație și acces la resurse pentru toate categoriile de parteneri sau clienți, poziționându-se ca o comunitate de creștere financiară. Semnătura identitară, noul logo și paleta de culori asociate este o expresie a personalității brandului, în concordanță cu valorile care stau la baza întregii comunități create. Logo-ul Fagura exprimă o fuziune de forme și culori care împreună afirmă dinamism, încredere și inovație. Ca simbolistică, forma organică și flexibilă din centrul hexagonului galben captează esența mișcării și conexiunii, simbolizând relațiile de parteneriat, tehnologia și fluiditatea tranzacțiilor financiare, precum și reziliența platformei. Hexagonul, cu liniile sale echilibrate și simetria perfectă, reprezintă structura ce permite interacțiunile puternice dintre investitori și cei care accesează resursele. Toate acestea poziționează Fagura ca facilitator de servicii financiare care creează o comunitate de afaceri în care membrii învață și cresc împreună”, a declarat Anca Rarău, fondator și managing partner Brandocracy.

Mov și galben sunt noile culori ale brandului Fagura. Culoarea mov este asociată cu înțelepciunea și creativitatea, cu ambiția și viziunea de a deschide noi orizonturi financiare, rezonând cu aspirațiile antreprenorilor și investitorilor care caută să crească. Movul este asociat cu sinceritate, încrederea și onestitatea, care sunt fundamentale în relația dintre Fagura și toți stakeholderii săi. Galbenul, pe de altă parte, este plin de energie, optimism și inspiră comunicarea. Aceasta este culoarea care induce sentimentul de comunitate și apartenență. Astfel, logo-ul și paleta de culori alesă pentru Fagura sunt încărcate cu semnificații profunde care îmbrățișează și promovează fiecare aspect al ADN-ului de brand, de la agilitate bazată pe tehnologie până la abordarea orientată către persoane. 

Noua identitate vizuală nu este doar despre branding, ci și despre valorile noastre fundamentale. Ne dorim să transmitem un mesaj puternic de încredere în relația cu oamenii din comunitate, că suntem alături de ei și construim împreună o comunitate financiară. Continuăm să ne concentrăm pe îmbunătățirea infrastructurii IT și scalarea platformei pentru a ne asigura că îmbunătățim experiența utilizatorului, iar platforma este profitabilă și generează prosperitate pentru toți investitorii și antreprenorii”, spune Tudor Darie, CEO Fagura.

Schimbările pe Fagura vine cu programe noi dedicate antreprenorilor, cum ar fi un nou program de cashback pentru femei antreprenoare,  majorarea sumei împrumuturilor la 20 mii euro și limită de credit pentru persoanele fizice. Lansarea pe o nouă piață și scalarea în Uniunea Europeană sunt doar câteva aspecte ale provocării pe care o întâmpinăm. Pentru anul 2024, ne propunem să extindem operațiunile în cadrul Uniunii Europene, să testăm servicii financiare noi în Republica Moldova, să lansăm o nouă versiune îmbunătățită a Scoringului și să aducem îmbunătățiri semnificative la nivelul aplicației web și mobile.

Fagura.com a fost lansată în mai 2019 la Chișinău și este prima platformă de investiții alternative în împrumuturi din regiune,, cu licenta europeană și un scoring automatizat. Platforma a fost premiată repetat în domeniul Fintech: Top 3 best FinTechs, 2019 (România), Brandul anului în FinTech, 2019-21, 2023 și Startup-ul cu cel mai mare impact, 2020 (Moldova). Fagura  a castigat cohorta de scale-up la  InnovX BCR (2022). De-a lungul timpului, compania a cooperat cu parteneri internaționali precum USAID, EBRD și UNDP. 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0