FAN Courier înființează Consiliul Consultativ, din care fac parte și patru experți independenți, specialiști în dezvoltare strategică, printr-un proces derulat de Envisia

FAN Courier înființează Consiliul Consultativ, din care fac parte și patru experți independenți, specialiști în dezvoltare strategică, printr-un proces derulat de Envisia

FAN Courier, liderul pieței de curierat din România, își consolidează strategia de dezvoltare pe termen lung și implică în acest proces un Consiliu Consultativ în care, celor trei fondatori – Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai, Neculai Mihai, li se alătură patru specialiști, cu experiență de peste 20 de ani în consultanță, mentorat și dezvoltare strategică a business-ului.

Cei patru membri – Andreea Lupu, Anca Zaharia, Bogdan Mihail și Rudolf Vizental – au fost selectați în urma unui proces complex de board design derulat de Envisia, prima școală de afaceri din România destinată membrilor de board, pe parcursul mai multor luni. Pe lângă expertiza profesională consacrată, printre criteriile importante care au stat la baza nominalizării celor patru experți se numără și viziunea și valorile personale transferate în business-urile în care au fost implicați, dar și compatibilitatea cu valorile și misiunea FAN Courier.

FAN Courier este unul dintre pionierii industriei de curierat, iar ca business se dezvoltă constant de aproape 25 de ani. Fiind liderii pieței de peste 16 ani, suntem extrem de conectați la nevoile și așteptările clienților noștri și deschiși învățării continue. Crearea unui Consiliu Consultativ care include experți independenți are rolul de a adăuga valoare și echilibru viziunii strategice pe care o avem noi, fondatorii și managementul FAN Courier.  Suntem convinși că expertiza valoroasă dobândită de fiecare membru în proiectele anterioare dar și compatibilitatea cu valorile, viziunea și misiunea noastră ne vor ajuta să ne atingem obiectivele strategice de dezvoltare pe termen mediu și lung”, a declarat Adrian Mihai, CEO FAN Courier.

Propunerile Consiliului Consultativ nu au caracter de obligativitate, decizia finală privind implementarea acestora aparținând exclusiv managementului companiei. Președintele board-ului consultativ este Bogdan Mihail, director non-executiv cu peste 20 de ani de experiență în general management și guvernanță corporativă în multinaționale și companii antreprenoriale din diferite sectoare economice.

Este foarte important pentru o companie antreprenorială cum este FAN Courier să își dezvolte o structură de guvernanță corporativă, în primă fază un board consultativ, iar mai apoi un board formal, care să asigure dezvoltarea sustenabilă a companiei în linie cu obiectivele strategice pe termen mediu și lung. Consiliul Consultativ FAN va putea contribui, prin experiența de business îndelungată și foarte diversă a membrilor săi, la validarea direcțiilor strategice ale companiei și la identificarea, monitorizarea și diminuarea posibilelor riscuri asociate unui context politic, economic, social și tehnologic în continuă dinamică, conform realității prezente și a volatilității previziunilor despre un viitor în continuă schimbare„, a declarat Bogdan Mihail, Președinte al Consiliului Consultativ FAN Courier.

Pentru 2022, bugetul de investiții este estimat la 30 milioane de euro, direcțiile principale de dezvoltare incluzând, pe lângă finalizarea HUB-urilor de la Cluj și Brașov, demararea lucrărilor pentru construcția noului centru logistic de la Ștefăneștii de Jos, pentru activități de fulfillment, spații de birouri și extinderea rețelei de lockere la nivel național. De asemenea, FAN Courier va continua digitalizarea și tehnologizarea, principalele două direcții de dezvoltare ale companiei și în 2021.

Pornind de la procesul de analiză a strategiei FAN Courier, Envisia a utilizat instrumentul propriu de creionare a boardului (“Board Design & Profile Matrixes”), care a dus la construcția rolurilor definitorii necesare în Consiliul FAN pentru a-și indeplini misiunea. Suntem foarte bucuroase că am putut astfel contribui la susținerea demersurilor unor antreprenori – oameni de excepție și a unei afaceri românești din elita ecosistemului nostru economic”, a declarat Carmen Micu CEO & Co-Founder Envisia.

Cine sunt membrii Consiliului Consultativ:

Andreea Lupu a gestionat, timp de 25 de ani, inițiative strategice de dezvoltare și transformare pentru companii ca JTI, General Electric, Honeywell, Cargill și Caterpillar. Pe parcursul a 10 relocări și integrări internaționale Andreea Lupu a studiat și construit o carieră globală cu poziții de leadership în managementul resurselor umane. Inspirată de valorile Romanian Business Leaders, organizație a cărei membră este, Andreea și-a deschis propria firmă de consultanță cu dorința de a contribui la dezvoltarea mediului de lucru și antreprenoriatului românesc.

Aura Zaharia are o experiență de peste 25 de ani în domeniile financiar și operațional, acționând de regulă ca un consultant cheie în luarea deciziilor strategice ale managementului și acționarilor. Din anul 2015, ea face parte din echipa PRO TV, având funcția de CFO. În ultimii 20 de ani, Aura a fost CFO, membru al Consiliului de Administrație și/sau Director General Adjunct în mai multe companii private, românești și multinaționale. Timp de 6 ani, a fost în echipa de audit KPMG România, conducând misiuni de audit pentru clienții majori ai companiei și având o expunere mare către managementul și modul de organizare ale multor businessuri importante din România, din sectoare variate, de la producție de alimente și băuturi până la auto și transport public.

Bogdan Mihail este director non-executiv cu peste 20 de ani de experiență în general management și guvernanța corporativa în mai multe sectoare industriale din România. În prezent, Bogdan face parte din consiliile de administrație ale Agricover Holdings/Abatorul Peris SA, Prodal Group și Envisia Boards of Elite, după ce a ocupat mai bine de un deceniu funcția de Președinte și CEO al Smithfield România. În calitate de director independent non-executiv, el a făcut mentorat cu membrii consiliilor de administrație, a inspirat oamenii din conducere și a dirijat echipele de vânzări, marketing, cercetare și dezvoltare, pentru a-și îmbunătăți performanțele.

Rudolf Vizental, CEO și cofondator ROCA Investments, este un finanțist a cărui apetență pentru activitatea financiară este ancorată în realitățile de business actuale și înțelegerea nevoilor antreprenorilor. Are un background de 15 de ani de activitate în zona de distress și 5 ani în zona de finanțare, în care a învățat să vadă oportunități acolo unde alții văd doar riscuri. Rudolf militează pentru dezvoltarea unei culturi antreprenoriale în România și este un lider a cărui strategie de acțiune este de a crea medii în care oamenii sunt pasionați, inspirați și motivați să-și atingă obiectivele și să devină mai buni.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0