Grupul DONA se extinde prin sistemul de franciză şi estimează că brand-ul „Farmacia DONA” va fi preluat de peste 20 de unităţi până la finalul anului, anunţă un comunicat. Partenerii vor putea face achiziţii, distribuţie engros sau marketing doar cu respectarea strictă a regulilor impuse de brand. Farmaciile partenere pot implementa şi design-ul specific brand-ului „Farmacia DONA”.
Primele patru farmacii francizate urmează să se redeschidă zilele acestea ca parte a unui proces de rebranding. Iar alte patru sunt în plin proces de implementare a francizei.
Pentru intrarea în sistemul de francizare „Farmacia DONA” poate candida oricare deţinător de licenţe de farmacie din România, cu experienţă în domeniul retail-ului farmaceutic. Selecţia se face în funcţie de potenţial şi de interesul real de dezvoltare, se mai anunţă în comunicat. Investiţia financiară iniţială variază între 20.000 şi 50.000 de euro.
„Este un bun de valoare, evaluat la peste 40 de milioane de lei, pe care îl încredinţăm şi partenerilor noştri, cu condiţia respectării întru totul a valorilor care îl definesc şi îl diferenţiază. Urmărim să atragem parteneri cu principii comune, interesaţi să se dezvolte şi alături de care să construim o reţea de servicii farmaceutice tot mai accesibile pacienţilor, la cel mai înalt nivel de calitate. Putem reuşi pe termen lung doar împreună!”, a punctat Eugen Banciu, preşedinte al grupului DONA.
Grupul speră ca numărul de clienţi care calcă pragul Farmaciilor DONA în fiecare lună să treacă de 2,5 milioane până la sfârşitul anului.
„Practic, avem şansa să ne dezvoltăm similar unui lanţ de farmacii puternic şi să oferim pacienţilor noştri servicii farmaceutice mult îmbunătăţite, fără a renunţa însă la independenţa noastră. Ne-am bucurat să regăsim în echipa DONA multă deschidere, seriozitate şi dorinţa de a face lucrurile aşa cum trebuie”, a declarat Luiza Negreanu, proprietara primelor farmacii partenere Dona.
Grupul de firme DONA a avut o cifră de afaceri de 471 milioane de lei în perioada ianuarie-iunie, cu 11,5% mai mare faţă de semestrul anterior. Pentru 2016, cifra de afaceri vizată este de peste 1 miliard de lei.
Grupul intenţionează să lanseze şi un nou depozit până la finalul anului. Investiţia totală se ridică la aproximativ 4 milioane de euro. Depozitul este situat în localitatea Chitila şi are peste 7000 mp.
„Farmacia DONA” are aproape 25 de ani de activitate. Sub această marcă funcţionează 300 de farmacii deţinute de 7 companii. Peste 2,3 milioane de români trec lunar pragul Farmaciilor DONA din întreaga ţară.
COMMENTS