BearingPoint, una dintre cele mai importante firme de consultanță în management și tehnologie, anunţă că a avut un nou an puternic în 2015. Firma a raportat o cifră de afaceri de peste 563 milioane de euro pentru întregul an, cel mai ridicat nivel de la management buy-out-ul companiei din 2009, și a înregistrat un număr record de contracte noi. Firma a avut un an de creștere profitabilă și sustenabilă, în special în prima parte a anului 2015, tendință care a continuat și în primul trimestru al anului 2016.
În 2015, BearingPoint și-a reorganizat activitatea și a creat trei piloni sinergici: Consultanță, Soluții și Asocieri. Cele trei unități colaborează pentru stimularea inovației, a veniturilor sustenabile și a valorii oferite clienților. O mare parte a dezvoltării viitoare se așteaptă de la unitatea de business Soluții, care oferă soluții software pentru rezultate rapide. BearingPoint a investit foarte mult în această unitate, axându-se pe transformare digitală, soluții de reglementare și analitică avansată. Ca urmare, comenzile au înregistrat o creștere de 44%.
Un alt pas important întreprins pentru a oferi și mai multe soluții de tehnologie digitală a constat în achiziționarea Magenta Advisory, cu sediul în Helsinki, cea mai importantă firmă independentă de consultanță în management pentru dezvoltarea afacerilor digitale din regiunea nordică.
Peter Mockler, care în anul 2015 a fost reales în funcția de Managing Partner al BearingPoint pentru a treia oară, declara: „Trăim într-o lume care se schimbă rapid și trebuie să rezolvăm problemele clienților prin soluții noi, concentrându-ne pe necesitățile specifice lor. Combinarea activităților de Consultanță și Soluții, precum și orientarea către afaceri, ne va ajuta să ne diferențiem de firmele tradiționale de consultanță, software și tehnologie”.
O altă prioritate strategică constă în extinderea BearingPoint la nivel global, prin intermediul alianţelor. Începând cu 14 țări din Europa, Orientul Mijlociu și Africa în anul 2009, compania și-a extins prezența în 35 de țări, cu peste 10.000 de specialiști pregătiți să își ajute clienții din întreaga lume. În anul 2015, compania a câștigat contracte cheie în Orientul Mijlociu, și-a sporit operațiunile în China, a deschis un al treilea sediu în România și a construit un Centru comun de Excelență împreună cu partenerul său de alianță ABeam Consulting din Singapore.
„Dezvoltarea noastră dinamică a permis BearingPoint să numească mai mulți noi parteneri în companie în anul 2015 decât în orice alt an. În 2016, vom continua să punem în aplicare strategia noastră și să menținem tendința de creștere pe care am dobândit-o în ultima partea a anului trecut. Mă aștept ca noua noastră strategie și investițiile realizate în ultimii ani să accelereze dezvoltarea noastră în 2016 și să ne atingem obiectivul ambițios de a înregistra venituri brute de 1 miliard de euro până în 2020. Vom valorifica prezența noastră la nivel global și vom continua să oferim angajaților noștri toată susținerea necesară”, a comentat Peter Mockler.
„În România, profitul brut a crescut în 2015 cu aproape 30% faţă de 2014. Anul acesta continuăm să investim în creşterea business-ului, una din iniţiative fiind infiinţarea centrului digital de excelenţă din Romania, pentru a încuraja inovaţia, gândirea antreprenorială şi creativitatea.” a spus Christian Gurny (foto), Country Leader BearingPoint Romania.
Potrivit datelor Ministerului de Finanţe, BearingPoint Romania a avut în 2014 o echipă de 156 de angajaţi şi un rulaj în valoare de peste 10 milioane de euro.
BearingPoint este o companie globală de consultanţă în management şi tehnologie fondată în 1997 ca unitate de business a KPMG Consulting. În anul 2000 a devenit BearingPoint Inc., iar din 2009 BearingPoint Europe Holdings B.V., cu sediul în Amsterdam, Olanda. Rețeaua sa globală de consultanță include peste 10.000 de specialiști şi deservește clienți din peste 75 de țări.
COMMENTS