FlixBus continuă să îmbunătățească opțiunile de achiziționare a biletelor online prin integrarea Google Pay în aplicația sa de mobil. Soluțiile digitale concentrate pe client s-au aflat în centrul modelului FlixBus încă de la lansarea pe piață a companiei, în 2013. Pe lângă parteneriatul cu societăți importante din sectorul tehnologiei precum Google, FlixMobility se bazează pe o echipă proprie de peste 200 de dezvoltatori care lucrează pentru a îmbunătăți constant site-ul companiei, aplicația mobilă și sistemele de tehnologie internă.
În aprilie 2018, FlixBus a devenit primul furnizor de servicii de transport cu autocarul din lume care a integrat Google Assistant și a introdus posibilitatea de a achiziționa bilete prin intermediul controlului vocal.
În această vară compania a încorporat, de asemenea, serviciile Google Pay în aplicația FlixBus pentru Android, permițând pasagerilor să utilizeze portofelul digital pentru a achiziționa bilete rapid și sigur. Această opțiune este disponibilă momentan în Belgia, Republica Cehă, Germania, Polonia, Slovacia, Spania, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii.
De asemenea, compania a dechis primul său magazin de bilete în București. Noul punct de vânzare din Autogara Militari este primul din Estul Europei administrat direct de furnizorul de transport pe distanțe lungi. „Ne dorim să facem toată experiența călătoriei cu autocarul pe cât de simplă și de confortabilă posibil, de la planificare până la sosirea la destinației. FlixBus dezvoltă constant soluții de plată, atât în mediul online, cât și în offline pentru a face achiziția biletelor o experiență cât mai simplă. România, modalitățile tradiționale de plată sunt încă populare, iar noul punct de vânzare este o inițiativă menită să ofere acces rapid la bilete celor care preferă să își achiziționeze călătoriile offline”, a declarat László Arany, managing director regional în cadrul FlixBus.
FlixBus are o rețea de vânzări extinsă la nivel european, cu peste 30.000 de puncte de vânzare. Doar în România, agențiile partenere oferă bilete în 1.400 de puncte de vânzare. O cincime dintre acestea sunt amplasate în Capitală, în timp ce restul se află pe teritoriul întregii țări.
Pe lângă parteneriatele locale, FlixBus a început să deschidă propriile magazine amplasate în locații strategice din Europa Centrală și de Vest pentru a simplifica cumpărarea de bilete pentru pasageri. Noul punct de vânzare FlixBus din România se află în Autogara Militari, cel mai important hub verde din România, de unde pasagerii pot călători direct în 15 țări europene, printre care Franța, Germania, Italia, Spania sau Bulgaria.
FlixBus este o companie tânără furnizoare de transport pe distanțe lungi. Din anul 2013, oferă un mod alternativ, comod și verde de a călători, pentru orice buzunar. Grație planificării inteligente a rețelei și a unui sistem backend de ultimă generație, FlixBus oferă cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa, cu 300.000 de curse zilnice către 1.700 de destinații din 28 de țări.
Fondat și lansat în Germania de trei antreprenori tineri, Jochen Engert, André Schwämmlein și Daniel Krauss, start-up-ul combină experiența și calitatea prin strânsa colaborare cu sectorul regional de IMM-uri. Din birourile sale din Berlin, MÜnchen, Paris, Zagreb, Milano și Stockholm, echipa FlixBus, aflată în plină expansiune se ocupă de planificarea rețelei, de relațiile cu clienții, de managementul calității, de marketing și de vânzări, precum și de dezvoltarea activității și a tehnologiei.
COMMENTS