“Deşi perioadă este încă plină de provocări, romanii au în continuare planuri şi aspiraţii şi credem că este rolul nostru – fiind cea mai mare bancă de retail – să îi susţinem acum. Facem asta şi prin reduceri la produsele preferate ale clienţilor noştri, cum ar fi creditul pentru nevoi personale şi cel pentru locuinţa. Este important pentru economie şi oameni că băncile să susţină inclusiv consumul, iar noi ne asumăm un rol de lider şi aici” consideră Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Banca Transilvania anunţa reduceri şi beneficii la cele mai căutate produse şi servicii BT din această perioadă, aşa încât pentru perioada 2 – 12 iunie a.c. este pregătită o nouă campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly. Aceasta va cuprinde reduceri la creditul imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, beneficii la cardul de cumpărături STAR, facilităţi pentru persoanele care folosesc aplicaţia BT Pay, overdraft cu dobândă redusă, respectiv beneficii la leasing auto.
Pe lângă banking responsabil pe perioada stării de alertă, Banca Transilvania aduce #staredebine clienţilor prin accesibilitate tot mai mare la produse şi servicii, în cea mai mare campanie de shopping bancar online pe care a lansat-o până acum.
COMMENTS