Sistemul bancar din România este o provocare, vremurile prin care trecem sunt o provocare. Este nevoie de comunicare şi de mai multă atenţie acordată clienţilor, consideră Anthony Hassiotis, preşedintele executiv al Bancpost, unul dintre cei mai experimentaţi bancheri expaţi veniţi în România, cu experienţă nu numai în Europa, ci şi în SUA şi America Latină.
„Competiţia pe preţ este periculoasă. Nu este suficient să ai un preţ scăzut, foarte importantă este comunicarea, modul cum este tratat clientul în bancă (…) Asta vrem să facem noi la Bancpost – să acordăm o atenţie deosebită serviciilor pentru clienţi. Nu sunt de multă vreme în România, ca să îmi pot da seama cum gândesc românii, dar ştiu, din experienţa mea, că oamenii ştiu să aprecieze când sunt bine trataţi”, a declarat Hassiotis în cadrul colocviilor Pieţei Financiare Florin Petria, organizat de FinMedia, la Sinaia. El a arătat că este nevoie de produse noi, de activităţi şi produse noi.
„Trebuie să fii vigilet. Este costisitor şi riscant să aduci clienţi noi într-o astfel de perioadă. Trebuie să analizei clienţii existenţi – este mai ieftin şi poţi evalua cât sunt de riscanţi”, a spus Hassiotis.
COMMENTS